russianet

ساخت وبلاگ

هتل سان وینگ ریزورت آنتالیا

 

 هتل سان وینگ ریزورت آنتالیا 5 ستاره اقامتگاهی نوین در منطقه توریستی سیده آنتالیا به شمار می رود . برخورداری آب و هوایی دلنشین-دلپذیر ، باغ ، معماری سازگار با محیط زیست ، سهم مندی از طبیعت زیبا و بکر ، امکاناتی گزیده تر و خدماتی نوین سبب شده الی این هتل پرنما مورد پروا گردشگران تور آنتالیا واقع گردد . به لحاظ موقعیت مکانی و جغرافیایی نیز باید گفت که هتل سان وینگ ریزورت از موقعیت مناسبی جهت دسترسی به مراکز خرید آنتالیا برخوردار است . وانگهی مشارکت کارکنان ورزیده و خوش برخورد این هتل مجهز مایه شده تا محیط هتل همیشه پاکیزه و آراسته بوده و مدعوین تور آنتالیا دانستن راحتی و خوشنودی نمایند . 

اتاقهای هتل سان وینگ ریزورت آنتالیا :

اتاقهای هتل سان وینگ ریزورت آنتالیا دربرگیرنده ۲۵۰ اتاق استاندارد ، خانوادگی و سوئیت لوکس است که اقامتی تسکین دسته و به یاد ماندنی را برای گردشگران تور آنتالیا فراهم می کند . اندازه و چیدمان متنوع این اتاق های امروزین متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و عقیده ایشان را تامین می کند . در طراحی دکوراسیون آن ها از رنگ هایی ملایم کاربرد شده الی فضای اطاق ها دلنشین تر به عقیده برسد . علاوه بر این ، هر اتاق دارای پنجره هایی قدی با روشنایی مناسب و بالکن اختصاصی است که مشرف به مناظر ناب و منظره دریای مدیترانه و یا باغ می باشد . تلفن سر راست ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم سرمایشی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های توزیع موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، گرمابه با وان و کلیه ابزارها و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، گوشه ای از امکانات اتاق های لوکس هتل ۵ ستاره  هتل سان وینگ ریزورت آنتالیا می باشد .

امکانات هتل سان وینگ آنتالیا :

امکانات هتل سان وینگ آنتالیا متناسب با انتظارات و سلایق اعضای خانواده طراحی شده و امکانات رفاهی و بهترین خدمات را برای اقامتی رضایت تقسیم فراهم کرده است . از دسته امکانات ورزشی مهیج و خدمات رفاهی بی همتا هتل سان وینگ ریزورت می توان به : ماساژ ، سالن بدنسازی مجهز ، استخرهایی متعدد روباز و سرپوشیده برای کودکان و بزرگسالان ، محوطه حمام آفتاب ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، سونا و جکوزی ، گرمابه ترکی ، یوگا ، واتر پلو ، ایروبیک ، سرویس نگه داری از کودک ، کلاب کودک ، غذای کودک ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت ، خدمات منزل داری ، خدمات کپی و فکس ،سالن کنفرانس ، خدمات پزشکی ، سالن زیبایی ، خدمات شستشوی جامه ، فروشگاه ، برگزاری شوهای جذاب و خوشحال ، چندین رستوران با شوکت ، کافی شاپ ، بار ، بوفه ناشتایی و . . . اشاره نمود .

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل مایا ورلد آنتالیا

 

 هتل مایا ورلد آنتالیا 5 ستاره در منطقه سیده شهر آنتالیا قرار دارداین هتل در نزدیکی  هتل‌های NASHIRA RESORT ،DIAMOND PREMIUM و OTIUM ECO CLUB SIDE قرار دارند.این هتل زیبا در نزدیکی ساحل بوده و سرویس دهی این هتل بصورت ALL می باشد.از هتل تا شهر باستانی سیده و فروشگاه‌های آن حدود 5 کیلومتر فاصله دارد.گردشگران تور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

اتاق‌ها:

این هتل زیبا از 260 اتاق تشکیل شده و تمامی اتاق دارای بالکن اختصاصی رو به طبیعت است و دارای خدماتی نظیر تلویزیون، تهویه، مینی‌بار، صندوق امانات (شارژ) و تلفن داخل حمام می‌باشند.

اتاق‌های این هتل به شرح زیر تفکیک شده‌اند:

  • 248 اتاق استاندارد
  • 10 اتاق خانوادگی
  • 2 سوئیت

امکانات هتل مایا ورلد آنتالیا :

 زمین بازی کودکان،کلوپ با DJ ،استخر روباز و سر پوشیده ،  حمام ترکی، ساحل اختصاصی، سونا و جکوزی ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، پینگ پنگ ، تنیس ، مرکز بدنسازی،اتاق جلسه، مراکز خرید، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، بار،  باغ ، رستوران و... بصورت شبانه روزی آماده پذیرایی از گردشگران تور آنتالیا می باشد.

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل بایا لارا آنتالیا

 هتل بایا لارا آنتالیا 5 ستاره در سال 2009 در زمینی به مساحت 57 هزار مترمربع در نزدیکی ساحل مدیترانه در منطقه لاراآنتالیا افتتاح شده است. هتل بایا لارا تا کنون موفق به کسب 22 جایزه و 7 گواهی‌نامه معتبر شده است. سرویس‌دهی این هتل با شکوه به صورت UALL می‌باشد.از هتل بایا لارا تا فرودگاه آنتالیا  16 کیلومتر و از مرکز شهر 30 کیلومتر فاصله دارد.این هتل زیبا از 399 اتاق و 862 تخت تشکیل شده است مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوبی را سپری می کنند.

اتاق های این هتل بصورت سوئیت،خانوادگی و... است که تمامی اتاق ها دارای طراحی و دکوراسیون شیک می باشند و در تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی رو به طبیعت است و همچنین خدماتی نظیر تلویزیون صفحه تخت،مینی بار،تهویه مطبوع،صندوق امانات و... می باشد.

امکانات و عکس های هتل:

 سونا بخار، سونا خشک، جکوزی، حمام ترکی، 13 اتاق ماساژ، استخرهای سرپوشیده و روباز ، باشگاه بدن‌سازی ، استخر مخصوص کودکان ، پارک آبی با 3 سرسره آبی، مینی دیسکو ، زمین فوتبال، والیبال، والیبال ساحلی، واتر پلو، و ایروبیک به مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد.

جهت رزرو بیشتر از تور آنتالیا با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

 

 

هتل زنا ریزورت آنتالیا 

 

 

هتل زنا ریزورت آنتالیا 5 ستاره در منطقه کمر شهر آنتالیا قرار دارد و یکی از هتل های ساحلی آنتالیا است.این هتل لوکس حائز ساحل اختصاصی می باشد و سرویس دهی آن بصورت ALL  است.از  هتل زنا ریزورت آنتالیا ۵۰ کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا ، ۶۵ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا  فاصله داشته و با مراکز خرید فاصله کوتاهی دارد. برخورداری از طبیعت بکر و آب و هوای دلنشین - دلپذیر ساحلی باعث شده تا گردشگران تور آنتالیا رغبت بیشتری برای اقامت در این تفرجگاه پرشکوه داشته و تعطیلات خود را در آن هتل سپری نمایند.این هتل از 208 اتاق تشکیل شده است که دربرگیرنده اتاق استاندارد،خانوادگی،سوئیت و بدن دخانیات تشکیل شده است.تمامی اتاقها دارای بالکن اختصاصی رو به دریا و باغ بوده و دارای خدماتی همچون تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، سیستم سرمایشی و گرمایشی استاندارد ، تهویه مطبوع ، کلید الکترونیکی ،مینی بار و... به توریستان تور آنتالیا ارائه می دهد.

امکانات هتل زنا ریزورت آنتالیا :

رستوران هایی مجلل ، بوفه صبحانه ، بار و کافی شاپ ، بوفه کامل و متنوع صبحانه ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری ، ترانسفر فرودگاهی ، خدمات شستشوی لباس ، سرویس نگه داری از کودک ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، فروشگاه ، لاندری و صندوق امانات جزو امکانات رفاهی و خدماتی هتل است . استخر سرپوشیده و روباز برای کودکان و برگسالان ، محوطه شیرجه ، سرسره های آبی ، ماساژ و مراقبت از پوست ، کاربوکی ، زمین تنیس ، پینگ پنگ ، دارت ، اجاره دوچرخه ، ماهیگیری ، کرایه اتومبیل ، سالن بدنسازی ، سونا و جکوزی ، تفریحات ساحلی ، سالن بیلیارد ،  کلاب کودکان ، مرکز سلامت و آب گرم ، حمام ترکی و بخار ، اتاق بازی ، پرستار کودک ، منطقه بدون سیگار ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، مرکز تجاری و بسیاری امکانات تفریحی دیگر در این هتل مجهز به گردشگران تور آنتالیا ارائه می شود.

 جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و  اطلاع از آخرین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل وياژ بلك آنتالیا

 هتل وياژ بلك در منطقه بلک شهر آنتالیا در سال 2007 در زمینی به مساحت 93500 احداث شده است.این هتل 5 ستاره جز هتل های شیک منطقه بلک می باشد.هتل ویاژ بلک دارای کناره اختصاصی به وسعت 200 متر می باشد. این هتل تا مرکز شهر 40 کیلومتر، 35 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی و تا منطقه بلک 2 کیلومتر فاصله دارد.سرویس دهی این هتل بصورت UALL می باشدو گردشگران تور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

امکانات اتاق ها:

این هتل دارای اتاق های استاندارد، خانوادگی  و سوئیت می باشدواتاق ها دارای طراحی و چیدمان شیک و مدرن و رنگ امیزی شاد و دلباز می باشد. تمامی اتاق ها دارای مینی بار، تلویزیون صحفه تخت، تهویه مطبوع، روم سرویس، صندوق امانات، کلید الکترونیکی و دارای بالکن اختصاصی رو به فضای سبز و دریا از خدمات این هتل 5 ستاره است که در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهد تا اقامتی مطلوب و رضایت بخشی را تجربه کنند.

امکانات هتل وياژ بلك آنتالیا:

زمین گلف ، ۵ استخر روباز و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ و اسپا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، ورزش های آبی ، سرویس نگه داری از کودک ، پارک بازی کودکان  ، قایق رانی ، موج سواری ، دوچرخه سولری دریایی ، جت اسکی ، رینگو ، اسکی روی اب ، والیبال ساحلی ، تنیس ، مینی فوتبال ، فوتبال ، مینی گلف ، پرتاب دارت ، پینگ پنگ ، بولینگ ، بدمینتون ، تخت های حمام آفتاب ، مرکز تجاری ، فروشگاه ، پذیرش شبانه روزی ، ترانسفر فرودگاهی ، پارک آبی با سرسره هایی موجی ، برگزاری برنامه های سرگرم کننده و مفرح در سال آمفی تئاتر و اجرای موسیقی زنده ، قنادی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات پزشکی، رستوران ( با غذاهایی به سبک ژاپنی ، چینی ، ایتالیایی ، مکزیکی ، دریایی ، یونانی )، خانه استیک ،۱۰ کافه و ... 

  هتل خدمات منحصربه فردی را به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در هتل ویاژ بلک خاطرات خوبی را در ذهن خود حک می کنند.

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز

 

russianet...
ما را در سایت russianet دنبال می کنید

برچسب : بهترین هتل های آنتالیا, , لوکس ترین هتل آنتالیا, , مجلل ترین هتل آنتالیا, نویسنده : zahra russianet بازدید : 193 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 18:47

هتل سورینت مریم کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورینت مریم کیش Kish Sorinet Maryam Hotel یکی از هتل های 5 ستاره با کیفیت جزیره کیش میباشد که در سال 1390 به گروه هتل های سورینت پیوست. هتل سورینت مریم کیش در جنوب شرقی میدان امیرکبیر بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئیت زیبا و مدرن از جمله سوییت های جونیور،لوکس و پرزیدنشیال آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. فاصله هتل سورینت مریم کیش با توجه به مرکزیت هتل تا اکثر مراکز تفریحی و تجاری همچون اسکله تفریحی کیش،تالار شهر،مراکز خرید مروارید،بازارهای پردیس و... بسیار کوتاه می باشد به طوری که مسافران تور کیش می توانند در فصول مناسب و در هوای مطبوع جزیره مسیرها را پیاده طی نمایند. رستوران هتل سورینت مریم کیش با طبخ انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ هتل بصورت 24 ساعته خدمات دهی میکند. شایان ذکر است که هتل سورینت مریم کیش در سال 1383 ساخته شده است و از سال 1390 که به مجموعه هتل های سورینت پیوسته به طور کامل بازسازی شده است و جز معدود هتل های کیش است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) استفاده میکند و در کنار هتل سورینت مریم کیش ساخت یک ساختمان دیگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رسانی طرح ریزی شده است.

هتل پارمیس کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png kish Parmis Hotel

هتل پارمیس کیش Kish Parmis Hotel یکی از هتل های 5 ستاره خوب و مجهز جزیره کیش است که در سال 1385 در مرکز شهر کیش افتتاح گردید. هتل پارمیس کیش در زمینی به وسعت هفده هزار و پانصد متر مربع و در 9 طبقه بنا شده است و در مجموع با 152 اتاق ، 14 سوئیت ، 2 پنت هاوس مجلل آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش می باشد. هتل پارمیس کیش با توجه به موقعیت عالی خود به مراکز خرید و گردشگری تنها هتل 5 ستاره کیش است که تا این حد به مراکز خرید و گردشگری کیش نزدیک می باشد. هتل پارمیس کیش یکی از مجهزترین هتل های کیش می باشد که میهمانان تور کیش در مدت اقامت خود میتوانند از 4 رستوران هتل پارمیس کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و رستوران سنتی لذت ببرند و همچنین هتل پارمیس کیش دارای استخر و سونا، سالن بیلیارد ، آرایشگاه زنانه و مردانه و... می باشد که مسافران تور کیش در صورت تمایل میتوانند از برخی خدمات هتل  بصورت رایگان استفاده نمایند. هتل پارمیس کیش دارای یک سالن گفتگو و یک سالن همایش می باشد که آماده برگزاری جلسات و سمینارهای گردشگران تور کیش است.

هتل ایران کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Iran Hotel

هتل ایران کیش Kish Iran Hotel جز هتل های 5 ستاره نوساز می باشد که در سال 1393 در قلب جزیره کیش آغاز به فعالیت نموده است. هتل ایران کیش با زیربنای دوازده هزار متر مربع با 8 طبقه و 128 واحد مدرن و زیبا که حدود 22 واحد آنها سوییت می باشد آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. هتل ایران کیش دارای معماری منحصر به فرد می باشد به طوری که دو ساختمان هتل در طبقه همکف و هفتم به یکدیگر متصل گردیده اند و این هتل یکی از معدود هتل های جزیره کیش است که به صورت هوشمند ساخته شده است و تمامی اتاق های هتل ایران کیش با دو نمای رو به دریا و جزیره مجهز به اینترنت بی سیم،سیستم تهویه مطبوع مرکزی،تلویزیون هوشمند(IPTV)،تلفن VOIP و... می باشد. هتل ایران کیش با توجه به موقعیت مناسب خود نزدیک به مراکز خرید و تجاری جزیره کیش می باشد. رستوران هتل با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کادری مجرب آماده میزبانی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل ایران کیش با انواع نوشیدنی ها در خدمت میهمانان هتل می باشد. استخر مجموعه ورزشی هتل ایران کیش با فضایی دلنشین و مدرن همراه با جکوزی،سونا خشک و بخار و... آماده سرویس دهی به میهمانان تور کیش هتل می باشد و باشگاه بدنسازی هتل هم شعبه باشگاه اکسیژن تهران می باشد که با تجهیزات مدرن فعالیت میکند. هتل ایران کیش به یک سالن برای برگزاری جلسات و همایش ها با ظرفیت پذیرایی 120 نفر نیز مجهز می باشد.

هتل بزرگ داریوش کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Dariush Grand Hotel

هتل داریوش کیش Kish Dariush Grand Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نام آشنا جزیره کیش است که در سال 1380 در ساحل شرقی بنا شده است. هتل داریوش کیش در 4 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و مجلل آماده استقبال و سرویس دهی به گردشگران تور کیش می باشد و تمامی اتاق ها با نمای رو به دریا و رو به جزیره دارای تهویه مطبوع،حمام اختصاصی،تلویزیون با 32 کانال مختلف و... می باشند. هتل داریوش کیش در زمینی به وسعت دویست و بیست هزار متر مربع و و با معماری هخامنشی و منحصر به فرد خود تاریخ ایرانیان را به رخ می کشد. هتل داریوش کیش به جز اتاق ها و سوییت های داخل ساختمان اصلی چندین سوییت در محوطه هتل نیز دارد که از نظر سرویس دهی با اتاق های دیگر تفاوتی ندارند و میتوانند از خدمات هتل استفاده نمایند.هتل داریوش کیش در قسمت شرقی جزیره واقع شده است و به مراکز خرید همچون بازار پردیس 1 و 2 ،مرکز تجاری کیش و سایر مراکز خرید کیش نزدیک می باشد. میهمانان تور کیش میتوانند از صرف وعده صبحانه در رستوران هتل داریوش کیش لذت ببرند و همچنین رستوران های آپادانا و پاسارگاد هتل  در ادامه از خدمات هتل همچون زمین تنیس،استخر و سونا،سالن بدنسازی،دوچرخه سواری،پکیج های گردشگری و... استفاده نمایند، همچنین هتل داریوش کیش در ساحل اختصاصی خود دارای یک کلوب دریایی برای گردشگران تور کیش می باشد و میتوانند از تفریحات دریایی همچون غواصی،جت اسکی و... استفاده نمایند. هتل داریوش کیش دارای دو رستوران به نام های آپادانا و پاسارگاد میباشد و با انواع غذاهای فرنگی و دریایی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و وعده های ناهار هتل رایگان نمی باشد و گردشگران می بایست قبل از ورود نسبت به رزرو وعده های ناهار خود اقدام نمایند. هتل داریوش کیش برای آن دسته از مسافرانی که قصد سهولت در رفت و آمد و چک این فرودگاهی را دارند سرویس ویژه CIP ارائه می دهد. به طور کلی هتل داریوش کیش گردشگران متعددی را جذب میکند و همه ساله میزبان صدها گردشگر و مسافر تور کیش می باشد.

هتل ترنج کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Toranj Hotel

هتل ترنج کیش Kish Toranj Hotel در حال حاضر یکی از بهترین هتل های 5 ستاره کیش و اولین هتل دریایی ایران است که در سال 1394 در سواحل شمال غربی جزیره کیش بنا شده است. هتل ترنج کیش با 100 عدد سوئیت منحصر به فرد خود که بر روی آب های خلیج همیشه فارس واقع شده اند از گردشگران ویژه تور کیش استقبال میکند که این واحدهای اقامتی با متراژهای 40 ، 60 و 120 متری با اسکله چوبی به طول 1 کیلومتر به یکدیگر متصل شده اند. از ویژگی های خاص سوییت های هتل ترنج کیش می توان به کف شیشه ای تمام سوییت ها اشاره کرد که میهمانان تور کیش می توانند از داخل سوییت، کف دریا را تماشا کنند و همچنین برای رفاه حال مسافران تور کیش رفت و آمد در هتل با ماشین های گلف صورت می گیرد. هتل ترنج کیش به دلیل استفاده از مواد اولیه و طراحی دوستدار محیط زیست، اولین و تنها هتل ایران می باشد که موفق به دریافت تندیس دوستدار و حامی محیط زیست گردیده است. مسافران تور کیش می توانند در طول سفر خود از صرف وعده های غذایی در رستوران بین المللی،فست فود،کافی شاپ و... هتل ترنج کیش با نمایی از غروب و طلوع آفتاب در دریا نهایت لذت را ببرند. همچنین لازم به ذکر می باشد که هتل ترنج کیش در دو فاز طراحی شده است که فاز اول (بر روی آب می باشد) که تکمیل گردیده و فاز دوم بر روی ساحل می باشد که در حال تکمیل شدن است. هتل ترنج کیش یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های جزیره کیش است که مسافران تور کیش در صورت رزرو این هتل می توانند از خدمات ترانسفر رفت و برگشتVIP هتل ترنج کیش استفاده نمایند.

russianet...
ما را در سایت russianet دنبال می کنید

برچسب : بهترین هتل های کیش, , لوکس ترین هتل های کیش, , مجلل ترین هتل های کیش, نویسنده : zahra russianet بازدید : 174 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 17:58

هتل هیل ساید سو آنتالیا (۵ ستاره) با ساختمانی سفید و محیطی بسیار تمیز در ساحل زیبای کنیالتی قرار گرفته است.این هتل هیل ساید سو هتلی مدرن و زیباست و  ساختمانی ۹ طبقه با طراحی مدرن و شیک دارد این هتل در سال ۲۰۰۳ ساخته شده و در سال ۲۰۰۸ بازسازی شده است این  هتل دارای ۲۹۰ اتاق است .تمام اتاقها و سوئیت ها در هتل هیل ساید سو آنتالیا دارای دکوراسیون فضای داخلی متفاوتی است و با  مد روز و نور و خلق و خو مسافران تور آنتالیا هماهنگ شده است و  اتاق دارای بالکن خصوصی می باشد و هر کدام از این بالکن های خصوصی دارای مبل و یخچال است.

هتل ۱۵ کیلومتر از مرکز شهرستان و با اتومبیل ۱۵ دقیقه از فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد.

امکانات هتل هیل ساید سو:

لابی با پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی، رخت‌کن، آسانسور، بار با انواع نوشیدنی ،آرایشگاه، کافه، روزنامه، سوپرمارکت، کلاب، اتاق بازی، رستوران، اتاق کنفرانس، دسترسی به اینترنت، دسترسی به شبکه‌ی بی‌سیم (با پرداخت هزینه‌ی اضافی)، زمین بازی کودکان، کلاب کودک، پارکینگ ، گاراژ و خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‌شویی با هزینه اضافی است هتل هیل ساید سو  به خاطر واقع شدن در نزدیکی مرکز شهر، برای گردشگران که قصد گشت و گذار در آنتالیا را دارند مناسب است. برای کسانی که عاشق خرید هستند، هتل هیل ساید سو آنتالیا در نزدیکی بازارهای آنتالیا واقع شده است.

از دیگر امکانات این هتل :امکانات تفریحی ،سرویس نگهداری کودکان ، استخر ( سربازو سر پوشیده) ماساژ ،جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار،امکانات ورزشی ، تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ،بازی دارت، دوچرخه سواری، کرایه دوچرخه ، موج سواری ،اسکواش را به رایگان در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار داده است.

 

هتل گرند پارک لارا

هتل ۵ ستاره گرند پارک لارا (Grand Park Lara) هتلی بسیار زیبا در منطقه لارا است که با ساحل اختصاصی خود تنها ۲۰۰ متر فاصله دارد این هتل یک استخر بزرگ و آبگرم مرکزی دارد. اتاق ها در هتل گرند پارک با بهترین امکانات روز مجهز شده اند تهویه متبوع , تلوزیون ال سی دی , حمام اختصاصی با وان و…خدمات کارکنان متعهد و حرفه ای هتل گرند پارک لارا موجب شده تا هتل به هدف نهایی تمام گردشگران تور آنتالیا تبدیل شود. فاصله هتل تا مرکز شهر حدود ۳۰ دقیقه و تا فرودگاه ۱۴ کیلومتر است.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل گرند پارک لارا:
حمام ترکی، سونا، سالن بدنسازی، ماساژ، یک استخر بزرگ و یک استخر کودکان را نیز می‌توانید در مرکز SPA مجهز هتل بیابید.

در طول روز سرگرمی‌های متنوعی از جمله اماکن ورزشی و سرگرمی‌های آبی در محوطه هتل برقرار است و باشگاه کودکان (ALI’S CLUB) بین 4 تا 12 سال نیز وجود دارد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در  هتل گرند پارک لارا می توانند لحظات خوبی داشته باشند. 

 

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت آنتالیا در سال 2005 میلادی در زمینی به مساحت 250.000 متر مربع و در منطقه بلدیبی در سواحل دریای مدیترانه بنا شده است. این هتل در 20 طبقه و در مجموع 1094 اتاق دارد. شهر کمر ۱۰ کلیومتر، آنتالیا  25 کلیومتر و فرودگاه آنتالیا  50 کلیومتر با هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا فاصله دارد.  این هتل در سال 2012 بازسازی شده است. مسافرانتور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا:

این هتل در 20 طبقه و در مجموع 1094 اتاق دارد. در این هتل استخر های سرپوشیده و سرباز و پارک آبی با مساحت ۱۸ هزار متر مربع وجود دارد.20 بار و 13 رستوران هتل سان گیت با سرو انواع غذاهای بین المللی در شبانه روز آماده پذیرایی از میهمانانتور آنتالیا می باشند.

رستوران، پذیرش شبانه روزی،آکروبات،پرستار برای نگهداری کودک، اجرای برنامه های شاد و سرگرم کننده برای کودکان، پارک بازی،خدمات پزشکی، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، خدمات تحویل بار و چمدان، آسانسور ،تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، اینترنت بی سیم رایگان، لباسشویی ،سرویس مراقبت از کودکان ، لاندری، صندوق امانات، بار، دیسکو ،کافی شاپ ، بوفه کامل صبحانه ، استخرهای سرپوشیده و روباز ، پارک آبی و سرسرهای مهیج ، سونا، جکوزی،حمام سنتی ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، ماساژ ، سالن زیبایی، سالن بولینگ با 4 خط، سولاریوم, ... میباشد.کورد تنیس، تیر اندازی، ژیمناستیک،بیلیارد،سالن بدنسازی،ورزش های آبی موتوری و غیرموتوری، والبیال ساحلی، بسکتبال، فوتبال، تنیس روی میز، و...از امکانات ورزشی این هتل میباشد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل ریکسوس سان گیت میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین نرخ ها با بخش فروش آژانس هواپیمایی تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

هتل 5 ستاره دلفین دیوا آنتالیا در نزدیکی ساحل و با داشتن ساحل اختصاصی یکی از هتل های خوب آنتالیا می باشد .این هتل که یکی از هتل های قدیمی آنتالیا می باشد(البته بنای آن نو ساز و شیک می باشد) در نزد گردشگران ایرانی و تورهای آنتالیا معروف می باشد و برای سفر به آنتالیا از این هتل برای اقامت انتخاب میکنند.

 

امکانات هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا:

اتاق های هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا بزرگ و شیک می باشد,اتاق ها دارای سیستم طهویه مطبوع ، محل نشیمن ، تلویزیون با گیرنده ماهواره و پنجره های بزرگ که رو به دریا نما دارد .سرویس بهداشتی و حمام های شیک و تمیز هتل هم مناسب می باشد که در حد هتل های پنج ستاره می باشد.هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا تا فرودگاه تقریبا با ماشین حدود ۲۰ دقیقه زمان و تا مرکز شهر آنتالیا هم ۱۵ کیلومتر فاصله دارد که شما مسافران تور آنتالیا می توانید به راحتی سفر کرده به هر نفطه خاص آنتالیا تا سفر خوبی را داشته باشید.

تفریحات و سرگرمی هتل مناسب می باشد از جمله سرگرمی های این هتل :ورزشهای بیلیارد، تنیس، بدنسازی، بولینگ، پینگ پنگ و باشگاه بدنسازی می باشد که شما در هتل بهترین امکانات را برای تفریح و استراحت فراهم کرده اند.رستوران هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا هم غذاهای خوشمزه ای مانند غذاهای ایتالیایی ، ژاپنی ،ترکی و مکزیکی را برای مهمانان تور آنتالیا  هتل تدارک دیده است که با سلیقه و مزاج شما مناسب باشد.پذیرش هم شبانه روزی می باشد.

 

هتل ریکسوس پریمیوم بلک آنتالیا

هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا در سال 2005 ميلادي با مساحت 405،000 متر مربع در منطقه بلک آنتالیا بنا شده است. این هتل 5 ستاره در 5 طبقه و در مجموع از 769 اتاق تشکیل شده است. هتل در 50 کیلومتری شهر آنتالیا و 40 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا قرار گرفته است. این هتل از 10000 متر ساحل اختصاصی با پارک آبی به سبک تروجان با وسعت 12 هزار مترمربع برخوردار است. ساحل اختصاصی 200 متر از لب دریا فاصله دارد و دارای 255 هزار متر مربع پارک آبی با 18 سرسره آبی می باشد.این هتل دارای 12 بار و 10 رستوران با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد.هتل ریکسوس پریمیوم در سال 20099 بازسازی شده است.

 

امکانات رفاهی هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،بالکن، آسانسور،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، بار، باغ،سیستم گرمایش، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، اتو کشی، فروشگاه، مرکز بدنسازی، بیلیارد، زمین گلف، بولینگ، ماساژ استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، شیرجه، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، سرویس مراقبت از کودکان، اتاق بازی های کامپیوتری و...را میتوان نام برد.سالن ورزشی و بدنسازی و فیتنس،ورزش های آبی،ورزش های هوازی،زمین تنیس،زمین فوتبال،زمین بسکتبال،والیبال ساحلی و...نیز از امکانات دیگر هتل ریکسوس پریمیوم برای مسافران تور آنتالیا میباشد.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از تبریز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از کرمانشاه

 

تور آنتالیا از مشهد

 

 

russianet...
ما را در سایت russianet دنبال می کنید

برچسب : هتل های 5 ستاره آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل های آنتالیا, مجلل ترین هتل های آنتالیا, نویسنده : zahra russianet بازدید : 196 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 17:53

هتل پارمیس 

*****

 

هتل پارمیس کیش کجاست؟

مجموعههتل پارمیسبا موقعیت استثنائی در میدان پردیس و مقابل بازار پردیس در جزیره زیبای کیش قرار گرفته استکه مورد توجه مسافرینتور کیش می باشد.

 

نمای داخلیهتل پارمیس چطور می باشد؟

نمایداخل هتل پارمیس کیش بسیار مدرن و با سلیقه طراحی شده است .  هتل بین‌المللی پارمیسکیشیکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش می‌باشد و یکی از پر طرفدارترین هتلهای جزیره در بین مسافرانتور کیش میباشد.

 

رستورانهتل پارمیس کیش

هتل پارميسداراى چهار رستوران، دو رستوران با ارائه غذاى ايرانى و فرنگى، رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى آماده پذیرایی از شما میهمانان عزیزتور کیش می باشد.

خدمات رايگان هتل شامل صبحانه و نهار به صورت بوفه میباشد.

فاصلههتل پارمیس کیشتا مراکز خرید

فاصلههتل پارمیس کیشتا مرکز خرید یکی از مزایای این هتل قرارگیری در نزدیکی مراکز خرید، دسترسی به مکان های دیدنی و تفریحی جزیره کیش میباشد.

اتاق هایهتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش در مجموع دارای 152 اتاق در انواع 2تخته,3تخته,اتاق ویژه عروس ,سوئیت ... تمامی اتاق ها با بهترین سلیقه طراحی شده و مکان بسیار آرامی برای استراحت و رفع خستگی مسافرانتور کیشمیباشد.

امکانات اتاق ها به ترتیب

سرویس بهداشتی و حمام ؛ سیستم تهویه مطبوع ؛ مینی بار غیررایگان ؛ اینترنت پر سرعت؛ سرویس ایرانی و فرنگی ؛ سشوار؛ صندوق امانات؛ سرویس چای و قهوه؛ قفل درب کارتی ؛ صندوق امانات ؛ صبحانه ؛ تلویزیون؛ خدمات خشکشویی.

نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد.

سایر امکاناتهتل پارمیس کیش

از امکاناتهتل پارمیس کیشمی توان به رستوران های مختلف , استخر، سونا ، جكوزى - آرايشگاه مردانه و زنانه - كافى شاپ - كافى نت - فروشگاه - سالن همايش با ظرفيت 200 نفر- استفاده از اينترنت در اتاق اشاره کرد همچنین امکان اجاره اتومبیل های روز دنیا بصورت روزانه هم برای مهمانانتور هتل پارمیس مهیاست.

هتل شایان کیش

*****

هتل شایان کیشهتل شایان کیش

 

هتل شایان کیش کجاست؟

هتل شایان کیش در بهترین موقعیت جزیره و نزدیک به ساحل و بازارهای جزیره زیبای کیش در میدان ساحل قرار گرفته .

هتل شایان کیشهتل شایان کیش


 

 

نمای داخلی هتل شایان چطور می باشد؟

نمای داخلی مدرن هتل و چشم انداز زیبای اسکله آرامش خلیج نیلگون فارس لحظات به یاد ماندنی زیبایی را در خاطر میهمانان عزیز نقش خواهد زد.

 

هتل شایان کیشهتل شایان کیش


 

رستوران هتل شایان کیش

هتل شایان کیش همچون دیگر هتلهای 5 ستاره دارای چندین رستوران و سالن مجلل است که با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی لذت اقامت شما را در این هتل تکمیل خواهد کرد. رستوران فرانسوی، رستوران شمبلیر و رستوران باغ بهشت از جمله این رستورانها هستند.

کافی شاپ ، فست فود و فضای سبز زیبای هتل از دیگر امکانات محیطی و رفاهی در خدمت شماست.

 

 

 

هتل شایان کیشهتل شایان کیش

 

 

 

فاصله هتل شایان کیش تا مراکز خرید

فاصله هتل شایان نزدیک به مراکز تجاری و بازارها میباشد و بسیاری از جاذبه های گردشگری جزیره زیبای کیش مثل اسکله تفریحی که فقط چند دقیقه تا هتل فاصله دارد.

 

هتل شایان کیشهتل شایان کیش

 

اتاق های هتل شایان کیش

این هتل دارای ۱۹۳ اتاق است . تعدادی از اتاق های هتل شایان رو به دریا بوده و چشم اندازی بی نظیر و آرامش بخش دارند و تعدادی از اتاق ها رو به جزیره زیبای کیش قرار دارند. علاوه بر واحد های هتلی تعدادی سوئیت ویلایی در ساحل هتل قرار دارد.

امکانات اتاق ها به ترتیب

 تلویزیون LCD؛ آشپزخانه؛ مینی بار غیر رایگان؛ چای ساز؛ صبحانه ؛ اینترنت ؛ سرویس فرنگی؛ قفل درب کارتی؛سیستم تهویه مطبوع؛ نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد.

 

   

 سایر امکانات هتل شایان کیش

 

ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهى و ترانسفر رفت بازار، پاركينگ ؛ ماهواره ؛دستگاه ATM؛ تراس ؛آسانسور؛ روزنامه؛  نمازخانه ؛تلويزيون در لابي ؛آتليه عكاسي ؛ آرايشگاه مردانه ؛آرايشگاه زنانه؛ صندوق امانات لابي؛ سرویس بهداشتی ایرانی در لابی.

هدیه هتل شایان به میهمانان گرامی جشن شاد شبانه است که هر شب از ساعت 12:30 الی 3 بامداد در هتل برگزار می شود.

 

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشد  ساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.

هتل شایگان کیش

*****

هتل شایگان کیشهتل شایگان کیش

 

هتل شایگان کیش کجاست؟

هتل شایگان کیش در میدان پردیس خیابان رودکی میباشد . و فاصله کمی با مراکز خرید دارد که این امر مورد توجه بیشتر مسافران است.

 

هتل شایگان کیشهتل شایگان کیش



 

نمای داخلی هتل شایگان چطور می باشد؟

معماری جالب هتل باعث مشرف بودن بیشتر اتاق ها به دریا بوده و رنگ آمیزی و تنوع رنگ زیبای طبقات مختلف، محیط شادی را برای مهمانان عزیز فراهم نموده است .

هتل شایگان کیشهتل شایگان کیش


 

 

رستوران شاتی هتل شایگان کیش

در طبقه همکف رستوران اصلی هتل(رستوران شاتی) با محیطی آرام و با شکوه با منوی کامل از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی به صورت بوفه کامل به همراه موسیقی زنده آماده پذیرایی از شما میهمانان عزیز میباشد.

سرسرای شهنوش

کافی شاپ اصلی با نام سرسرای شهنوش در لابی هتل در فضایی آرام با نوای دل انگیز پیانو با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم ، بستنی ، انواع کیک و گلاسه و میوه های تازه آماده پذیرایی از شما عزیزان میباشد.

هتل شایگان کیشهتل شایگان کیش

 

فاصله هتل شایگان کیش تا مراکز خرید

دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارهایی نظیر پردیس یک و دو، مرکز تجاری پانیذ، هایپرمارکت و همچنین نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، سبب شده تا هتل شایگان انتخاب اول میهمانان جزیره کیش باشد.

 

 

اتاق های هتل شایگان کیش

از 130 اتاق و سوئيت رنگارنگ هتل 50 اتاق 2 تخته جدا از هم و 29 اتاق با تخت دو نفره انتخاب شما را در نوع اتاق متنوع میسازد. به ويژه آنکه اتاقها تنوع رنگ و مبل تختخوابشو داشته و میتوان فضای اتاق را به دلخواه تنظيم کرد.

 

هتل شایگان کیشهتل شایگان کیش

 

امکانات اتاق ها به ترتیب

تمام اتاق های هتل شایگان کیش مجهز به سیستم قفل الکترونیکی ، تهویه مطبوع ، صندوق امانات ، کانال ماهواره ای خبری ، مینی بار ، اینترنت پر سرعت و همچنین در سوئیت ها جکوزی مجزا میباشد.

سایر امکانات هتل شایگان کیش

از امکانات هتل شايگان کيش می توان به محل نگهدارى کودک - بيليارد - استخر - سونا - جکوزى - سالن بدنسازى -Health  -زمين تنيس و ... اشاره کرد.

همچنین هتل شايگان کيش خدمات خاصی را برای مهمانان در نظر گرفته است. از جمله:

صبحانه بوفه رايگان

استقبال در فرودگاه

- استفاده از استخر و سونا و جکوزى رايگان

بالاتر از پنج سال يک نفر تلقى مى گردد.

همچنین اجاره ماشین در داخل این هتل امکان پذیر می باشد .

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشد  ساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.

·        

·        

هتل داریوش کیش

*****

 

هتل داریوش کیشهتل داریوش کیش

 

هتل داریوش کیش کجاست؟

جزیره کیش ، میدان داریوش ، هتل بزرگ داریوش کیش

هتل داریوش کیش دارای معماری بی‌نظیر یکی از بی نظیر ترین هتل‌های جنوب کشور است و با فضایی با شکوه و بسیار زیبا در قلب جزیره‌ی کیش، یادآور تاریخ کهن ایران زمین است. شما در این هتل می‌توانید انواع غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی را نوش جان کنید.

از تورهای بازدید باغ پرندگان، دلفین‌ها و آکواریوم‌ها بهره‌مند شوید و سرگرمی‌های دریایی داشته باشید. در این هتل می‌توانید اقامتی متفاوت با استشمام تاریخ را تجربه کنید.

 

هتل داریوش کیشهتل داریوش کیش


 

 

 

نمای داخلی هتل داریوش چطور می باشد؟

  هتل داریوش هتلی مجلل و با شکوه با نماد های سنگی از تخت جمشید با امکانات خوب اقامتی رفاهی و خدمات ویژه تشریفاتی است.هتل داریوش در حال حاضر یکی از پرطرفدار ترین و زیباترین هتل های پنج ستاره جزیره کیش در بین مسافران محسوب می شود.

 

هتل داریوش کیشهتل داریوش کیش

 

رستوران و کافی شاپ های هتل داريوش كیش

رستوران آپادانا: واقع در طبقه همکف هتل از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۵:۳۰ با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی آماده ارائه سرویس به میهمانان گرانقدر هتل می باشد.

رستوران پاسارگاد: واقع در طبقه همکف هتل از ساعت ۱۳ الی ۲۴ با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

کافی شاپ هتل داریوش:واقع در لابی هتل از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱:۰۰ بامداد با ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم, انواع شیرینی و دسر آماده پذیرایی از میهمانان عزیز می باشد.

ساعت سرو صبحانه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۰:۳۰ می باشد.

میهمانان عزیز می توانند به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل برای خود و خانواده خود لحظات شاد و مفرحی را رقم بزنند.

 

 

فاصله هتل داریوش کیش تا مراکز خرید یکی از مزایای این هتل قرارگیری در نزدیکی مراکز خرید، دسترسی به مکان های دیدنی و تفریحی جزیره میباشد.

اتاق های هتل داریوش کیش

این هتل دارای ۱۹۰ اتاق میباشد که دارای امکانات زیر میباشد.

سرویس بهداشتی و حمام ؛ سیستم تهویه مطبوع ؛ مینی بار غیررایگان ؛ اینترنت پر سرعت؛ سرویس ایرانی و فرنگی ؛ سشوار؛ صندوق امانات؛ سرویس چای و قهوه؛ قفل درب کارتی ؛ صندوق امانات ؛ صبحانه ؛ تلویزیون؛ خدمات خشکشویی. 

 

هتل داریوش کیشهتل داریوش کیش

 

 

 

سایر امکانات هتل داریوش کیش

امکانات هتل داریوش کیش شامل صبحانه، ترانسفر فرودگاهی رفت، CIP تشریفات فرودگاهی، استخر آقایان و سالن بدنسازی بصورت رایگان ارائه می شود.

50%  تخفیف پارک دلفینها کیش، باغ پرندگان، کلاسیک شو، آکواریوم و جنگ شادی شبانه مخصوص مسافران هتل داریوش کیش.

توجه: استخر فقط مخصوص آقایان می باشد.

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشد  ساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.

•       ساعت ورود 14:00 (Check in) ساعت خروج 12:00 (Check Out)

هتل مارینا پارک کیش

*****

 

 

هتل مارینا پارک کیشهتل مارینا پارک کیش

 

هتل مارینا پارک کیشکجاست؟

جزیره کیش - بلوار مرجان - جنب برج های دوقلو - مارینا پارک هتل

هتل پنج ستاره مارینا پارک واقع شده در زیباترین نقطه جزیره کیش دارای زمینی به مساحت بیش از ده هکتار بنا شده فضای سبز بسیار زیبا با گونه های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب آن را در سراسر جزیره متمایز می سازد. در دو طرف هتل ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می کند .

این فضای مفرح و بسیار خوش منظره، نگاه هر مسافری را به خود جلب نموده و اقامت در این هتل شکوهمند را دلنشین می نماید.

 

هتل مارینا پارک کیشهتل مارینا پارک کیش

 

 

نمای داخلی هتل مارینا پارک کیش چطور می باشد

هنر طراحی  منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر تعریفی جدید از سفر را در ذهن متجلی می‌سازد.

کافی شاپ های هتل در لابی های طبقه اول و دوم با موزیک زنده و محیطی آرام با ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی و اسنک پذیرای شما مهمانان عزیر می باشندکه در آن اینترنت برای مسافران قابل دسترس می باشد و همچنین  آماده پذیرایی از میهمانان عزیز می باشد.

هتل مارینا پارک کیشهتل مارینا پارک کیش

 

 

رستوران های هتل مارینا پارک کیش

رستوران باغ (گل کاغذی) با ظرفیت ۱۵۰ نفر در محوطه هتل مارینا پارک کیش واقع شده است که دارای لذت صرف غذای عالی در محیطی دلنشین و فرح بخش پارکاست. رستوران لوتوس با ظرفیت ۲۰۰ نفر لابی رستوران لوتوس

 

رستوران های هتل با کادری آموزش دیده و حرفه ای آماده سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی بصورت بوفه و الاکارت می باشد.

  رستوران های هتل مارینا پارک کیش در  وعده های صبحانه با بوفه کامل و در  ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میهمانان هتل پذیرایی می کند. میهمانان عزیز می توانند به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل برای خود و خانواده خود لحظات شاد و مفرحی را رقم بزنند.

 

 

 

هتل مارینا پارک کیشهتل مارینا پارک کیش

 

فاصله هتل مارینا پارک کیش تا مراکز خرید

فاصله تا بازار پردیس ۷ دقیقه با خودرو

فاصله تا بازار پردیس ۷ دقیقه با خودرو

 

 

اتاق های هتل مارینا پارک کیش

 

هتل مارینا پارک کیش دارای اتاق و سوئیت های مجزا می باشد.

سوئیت ها

 

اتاق سوئیت رویال مارینا پارک هتل با طراحی آرامش بخش ، فضائی بزرگ و دلنشین را به مهمانان خود ارائه می کند.

اتاق ها

ظرفیت: 2 نفره (امکان اضافه کردن یک عدد تخت اضافی برای مهمانان زیر 15 سال با پرداخت هزینه اضافی وجود دارد)

اتاق های دبل پارک مارینا پارک هتل با طراحی آرامش بخش ، فضائی بزرگ و دلنشین را به مهمانان خود ارائه می کند.

 

امکانات اتاق ها و  سوئیت ها ی هتل مارینا پارک کیش

سرویس بهداشتی و حمام ؛     اتاق نشیمن و ناهارخوری ؛    آشپزخانه؛   دید فضای پارک و دریا؛ اینترنت پر سرعت؛ تلویزیون 40 اینچ LCD؛ سشوار؛ صندوق امانات؛ سرویس چای و قهوه؛ مینی بار؛ سیستم اعلام یا اطفاء حریق؛ بالش طبی؛ خدمات خشکشویی

 

 

هتل مارینا پارک کیشهتل مارینا پارک کیش

سایر امکانات هتل مارینا پارک کیش

مهمانان محترم میتوانند در صورت تمایل با کرایه اتومبیل بدون راننده به گردش در جزیره زیبای کیش بپردازند .امکان اجاره انواع ماشین های آخرین مدل، با راننده و بدون راننده

این هتل برای خدمت رسانی به مسافراناتومبیل های مدرن باسرویسهای منظم جهت استقبال مسافران از فرودگاه فراهم کرده است.

پکیج های تفریحی وگردشگری هتل مارینا پارک کیش برنامه هایگوناگون  و تخفیف های ویژه مهمانان هتلاز دیگر خدمات این هتل می باشد.

فعایت های سلامتی

نعمت سلامتی خود را با امکانات مناسب و محیط آرامش بخش در این هتل حفظ و ارتقاء دهید

تنیس

زمین های خاک رس، شخصیت اصیل و لوکس تنیس را با مربی مجرب به شما انتقال می دهد. ..

 

 

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشد  ساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.

·       

·       

 

  •  

1-   

2-   

3-   

4-   

5-   

6-   

7-   

مطالب مرتبط :

 

تور کیش نوروز 96 

 

 

russianet...
ما را در سایت russianet دنبال می کنید

برچسب : هتل های 5 ستاره کیش , بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل های کیش, مجلل ترین هتل های کیش, نویسنده : zahra russianet بازدید : 180 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 17:46

هتل فورچون جراند دبی

forchon-gerand.jpg

هتل فورچون جراند دبی در سال ۲۰۱۰ بازسازی شده است .که دارای ساختمانی مدرن و شکل طاهری زیبایی دارد . هتل ۱۵ دقیقه با ماشین و تا نمایشگاه مرکز تجارت جهانی و فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد.  هتل فورچون جراند در مرکز شهر دبی جای گرفته است و 12 دقیقه پیاده  تا ساحل و 4 کیلومتر تا مرکز شهر دیره مسافت دارد.

forchon-gerand1.jpg

امکانات هتل :

forchon-gerand4.jpg

هتل فورچون جراند دبی دارای خدمات بی مثالی مانند : رستوران، پذیرش 24 ساعته، سرویس رفت و آمد رایگان، سرویس اینترنت پرسرعت وایرلس، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، فکس و کپی، استخر، جکوزی، باشگاه ورزشی، پارکینگ، صندوق امانات، صرافی، آسانسور، روزنامه، کافه، ترانسفر فرودگاهی و... را داراست.هتل به همراه پرسنلی مجرب به شایستگی از میهمانان تور دبی پذیرایی می نماید.

امکانات اتاق ها :

forchon-gerand5.jpg

هتل فورچون جراند دبی دارای 97 اتاق تمیز و مجهز به خدمات رفاهی دارد. این اتاق ها مجهز به : اینترنت بیسیم، مبلمان مدرن، تلویزیون ال سی دی و... می باشد.در ضمن میهمانان می توانند از خدمات سرو غذا در اتاق خود بهره مند گردند.

شما میهمانان گرامی تور دبی می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

هتل برج العرب دبی

یکی از مجلل ترین و شیک ترین هتل های دبی هتل 7 ستاره برج العرب می باشد که در 280 متری از ساحل جمیرا واقع شده است. طراحی و معماری این هتل مثل بادبان کشتی است. این هتل 231 متر ارتفاع، 70 طبقه و 202 سوئیت کاملا مجلل دارد.هتل برج العرب دبی را عنوان سنبل جهان عرب به علت طراحی آن می دانند ولی طراحان غربی نمای رو به ساحل این هتل را به صورت صلیب طراحی کرده اند. رستوران این هتل یکی از 100 رستوران برتر دنیا می باشد. از بلند ترین لابی آتریوم در جهان متعلق به این هتل است و اگر در لابی بایستید به سقف هتل نگاه کنید ، متوجه عظمت سازه ای که در آن اقامت دارید خواهید شد . با توجه به اندازه بسیار وسیع برج العرب دبی، این هتل تنها 202 سوئیت دارد و علت آن هم بزرگ بودن همه ی سوئیت های برج العرب است .ساخت برج العرب در زمان خودش حدود 650 میلیون دلار هزینه در بر داشت که با این حساب اگر سالیان سال همه سوئیت ها به بالاترین قیمت و تمام مدت اجاره داده شود ، با توجه به هزینه های جاری برج ، این سرمایه گذاری بازگشت نخواهد داشت. این هتل نمادی از شهر دبی است که مسافران تور دبی و یا هر جای دیگر با دیدن تصویری از این هتل متوجه دبی می شوند.

امکانات هتل برج العرب دبی :

پذیرایی و خوش آمد گویی از گردشگران تور دبی، نوشیدنی، دسر و سبد میوه به محض رسیدن، ایکس باکس و پلی استیشن برای کودکان، کنترل امکانات سوئیت با ریموت، کلا رایگان، ساحل اختصاصی، پارک آبی رایگان، ست کامل لوازم بهداشتی و عطر و ادکلن برای خانم ها و آقایان مارک هرمس انگلستان، ترانسفر رایگان لوکس، پیشخدمت اختصاصی، این هتل دارای رستوران هاو غذاهای متفاوتی است که در بالای هتل قرار دارد و گردشگران تور دبی باید از آسانسورهای شیشه ای برای رفتن به این رستوران ها استفاده کنند. یکی دیگر از رستوران های این هتل رستوران المهرا می باشد که در آن اکواریوم غول پیکری با ماهی های بسیار زیبا وجود دارد.

بابت خرید و رزرو بلیط تور دبی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل جود پالاس دبی

هتل جود پالاس دبی یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره دبی که در منطقه مرکزی دیره ساخته شده است و دارای 249 باب اتاق با طراحی زیبا و مدرن با رنگ های گرم و دل نشین با چیدمانی خاص و بالکن اختصاصی و دارای امکاناتی کامل و مجهز و در فاصله 15 دقیقه ای تا فرودگاه بین المللی دبی و همچنین فاصله 5 دقیقه پیاده روی تا متروی الریگا دبی می باشد. در رستوران های این هتل انواع مختلفی از غذاهای هندی، عربی و ایرانی و ... برای گردشگران تور دبی طبخ می شود.

امکانات هتل جود پالاس دبی :

این هتل دارای استخر سر باز، زمین گلف، اسپا، ماساژ، رستوران، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان،روم سرویس، خدمات گردشگری دبی، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی،کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه، پذیرش 24 ساعته، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، آسانسور که بخشی از خدمات رسانی این هتل می باشد و همچنین سرویس شاتل رایگان برای مرکز خرید سیتی سنتر دیره و ساحل برای رفاه گردشگران تور دبی فراهم شده است.

بابت خرید و رزرو بیلیط تور دبی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 02141954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل جبل علی دبی

jabal-ali1.jpg

هتل جبل علی دبی یکی از هتل های 5 ستاره دبی است و در منطقه پالم جبل علی واقع شده است و دارای امکانات ویژه ای نظیر زمین گلف و ساحل اختصاصی است که این هتل را تبدیل به یکی از رویایی ترین هتل های دبی برای مسافران تور دبی می کند.نمای زیبا و باشکوه هتل در منقه پالم چشم هر بیننده ای را در نگاه اول به خود جلب میکند و نمای آن با نورپردازیش در شب جلوه ویژه ای به منطقه پالم دبی داده که بسیار چشم نواز می باشد.

امکانات هتل :

jabal-ali3.jpg

هتل جبل علی دبی دارای امکانات رفاهی مانند : رستوران ، پذیرش شبانه روزی، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور،  گاوصندوق ،  فروشگاه در هتل، تهویه ، بار، باغ، خانه داری،  امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی،  خشکشویی،  صرافی،  کرایه ماشین ،مرکز تجارت،  دستگاه خودپرداز، تنیس،  مرکز بدنسازی،  بیلیارد،  پینگ پنگ ،  زمین گلف ،  موج سواری،  اسکواش ،  اسب سواری ، ماهیگیری، ماساژ ،  جکوزی،  استخر روباز،  سونا ، مرکز سلامت و آبگرم،  شیرجه،  حمام ترکی ، غواصی، زمین بازی کودکان،  سرویس نگهداری کودکان و....می باشد.

jabal-ali4.jpg

امکانات اتاق ها :

jabal-ali2.jpg

هتل جبل علی دبی هتلی لوکس دارای ۲۵۳ باب اتاق است که انواع اتاقهای استاندارد و سوئیتهامجلل و زیبا را تشکیل می دهد. همگی چشم اندازی زیبا رو به خلیج و پالم جبل علی دارند و کلیه اتاقها مجهز به :گاوصندوق ، یخچال ، تلفن ، حمام و لوازم بهداشتی ، سشوار ، تلویزیون و اینترنت می باشند .

jabal-ali.jpg

هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور دبی ارئه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

جهت رزرو با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

هتل جمیرا بیچ دبی

jamira-bich4.jpg

هتل جمیرا بیچ دبی هتلی مجلل و 5 ستاره دارای یک ساحل خصوصی , 16 رستوران و 5 استخر برای استفاده تمامی میهمانان شهر دبی می باشد. گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به پارک آبی wild wadi دسترسی داشته باشند. اتاق های این هتل بزرگ و دارای پنجره های بزرگ شیشه ای مشرف به خلیج هستندو تمام اتاق ها دارای تلویزیون و سرویس اینترنت بی سیم میباشند. انواع رستوران های لبنانی و آرژانتینی و ایتالیایی دراین هتل وجوددارد. در منوی اکثر رستوران های هتل یک بخش ویژه کودکان هم وجوددارد. برخی از امکانات این هتل عبارتند از زمین تنیس، باشگاه ورزشی مجهز، کلاب کودکان و استخر. مال امارات تا این هتل 10 دقیقه فاصله دارد و فاصله ی فرودگاه بین المللی دبی تا هتل هم 20 کیلومتر است. کارکنان این هتل به زبان های مختلف صحبت می کنند . این هتل دارای 617 اتاق می باشد. از می توانند از طریق آژانس سپید گشت در این هتل اتاق رزرو کنید. 

امکانات هتل :

jamira-bich2.jpg

هتل جمیرا بیچ دبی خدماتی نظیر : صبحانه مجلل به تعداد شبهای اقامت،  دستگاه چای ساز و قهوه ساز با چای و قهوه رایگان در اتاق ها،  بیزینس سنتر ، 20 رستوران بین المللی , 5 استخر رو باز , استخر برای کودکان , برنامه های مهیج برای کودکان در کلاب سند باد , SPA , زمین تنیس , زمین والیبال و بسکتبال , زمین اسکواش , ساحل اختصاصی , سالن آرایش ،صبحانه بوفه، صبحانه در اتاق، منوی غذای رژیمی  و... را در اختیار میهمانان تور دبی قرار می دهد.

jamira-bich1.jpg

jamira-bich.jpg

بابت خرید و رزرو بلیطتور دبیو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور دبی نوروز 96

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95

تور دبی بهمن 95 

 

 تور دبی اسفند 95

russianet...
ما را در سایت russianet دنبال می کنید

برچسب : هتل های دبی , بهترین هتل های دبی, لوکس ترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی, نویسنده : zahra russianet بازدید : 173 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 17:40

هتل ترنج کیش

هتل ترنج 5 ستاره کیش یکی از مجلل ترین و شیک ترین هتل های جزیره زیبای کیش است که در شمال غربی جزیره کیش در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی قرار گرفته است. این هتل در دو فاز است فاز اول هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی ( در حال احداث ) می باشد. سوئیتهای هتل ترنج کیش 100 عدد می باشد و همگی بر روی دریا قرار گرفته است و دارای کف شیشه ای‎ ‎که مسافران تور کیش می توانند از داخل اتاق کف دریا را ببیند. و ‏بالکنی بسیار دل باز و زیبا اختصاصی و دارای مینی بار و اینترنت رایگان در اختیار مسافران تور کیش می باشد. این سوئیتها با اسکله چوبی حدود 1 کیلومتری به هم متصل شده اند. طراحی این هتل زیبا از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس نشان می دهد. هتل ترنج کیش برای راحتی مسافران تور کیش از ماشینهای گلف برای حمل و نقل وسایل ها استفاده می کنند. این هتل برای مسافران تور کیش رستوران های مختلفی بنا به تمایل مسافران فراهم کرده از جمله رستوران ‏ساحلی, فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای, رستوران فرنگی بر روی دریا و ‏رستوران تاج ترنج بر روی آب با نمایی عالی می باشد. این هتل امکاناتی نظیر سالن جیم ( ورزش ) ‏کف شیشه ای, خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد ,اتاق بازی, سالن ‏بدنسازی و ... فراهم کرده تا مسافرانتور کیش برای اوقات فراغت به آنجا بروند. مسافران تور کیش با رفتن به هتل زیبای ترنج کیش می توانند سفر خوب و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل ترنج کیش:

آتلیه عکاسی ، سالن اسپا ، اتاق بازی ، خدمات خشکشویی مخصوص مسافران تور کیش ، اجاره خودرو ، سالن ‏بدنسازی, خانه کودک, اورژانس,  رستوران ‏ساحلی ، کافی شاپ ، فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، کافی شاپ ، رستوران فرنگی بر روی دریا ، ‏رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج فارس ، سالن اسپا, ‎ماساژ با کف شیشه ای ، سالن جیم ( ورزش ) ‏کف شیشه ای ، خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد و ... که برای مسافران تور کیش می باشد.

 

هتل ایران کیش

هتل بین المللی ایران کیش در گروه هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد این هتل مجلل و شیک در مقابل پارک شهر کیش بنا شده است. این هتل دارای 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. هتل ایران کیش از معماری بسیار زیبایی برخوردار است. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت هتل ایران کیش بیش از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. طراحی هتل ایران کیش به گونه ای است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمام طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد و تنها هتلی در جزیره کیش است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل از دریا 20 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی برای مسافران تور کیش، سالن همایش، رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... همگی امکانات منحصر بفرد هتل ایران کیش است.


گردشگران تور کیش با انتخاب هتل ایران کیش سفری به یاد ماندنی را تجربه خواهند کرد.

هتل پارس نیک کیش

-نیک2.jpg

هتل پارس نیک کیش جز هتل های 3 ستاره کیش بشمار می رود. این هتل با ارائه ی بهترین خدمات در قلب جزیره ی زیبای کیش نظر همه ی مسافران تور کیش را به خود جلب کرده است. هتل 15 دقیقه با ماشین تا فرودگاه فاصله دارد. قیمت اتاق ها در این هتل نسبت به هتل های 3 ستاره دیگر جزیره مناسب تر می باشد. هتل این اطمینان را به میهمانان تور کیش می دهد که اقامتی توام با آسایش خواهند داشت.

-نیک4.jpg

امکانات هتل :

هتل پارس نیک کیش دارای خدماتی مانند :لابی، رستوران مجهز به انواع غذاهای ایرانی، كافی شاپ،  یخچال ، تلویزیون مجهز به ماهواره، سرویس فرنگی ، پاركینگ ، حمل و نقل، روم سرویس، مینی بار، لاندری، صندوق امانات در داخل رسپشن، سيستم خنك كننده و... می باشد.

-نیک5.jpg

امکانات اتاق ها :

-نیک3.jpg

هتل پارس نیک کیش دارای  سه طبقهو  38 اتاق متنوع  با خدمات کافی می باشد.

شما میهمانان گرامی تور کیش می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

 

هتل صدف کیش

-صدف-کیش2.JPG

هتل صدف کیش  در سال ۱۳۸۱ با ساختمانی به شکل صدف در کیش به بهره برداری رسید. هتل صدف با داشتن امکانات متعدد ميتواند مکانى براى اقامت راحت و آسوده ميهمانان باشد.این هتل با فرودگاه 10 دقیقه و با مرکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور کیش ارئه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

امکانات هتل :

-صدف-کیش5.jpg

هتل صدف کیش خدماتی نظیر:استخر، سونا و جکوزی،رستوران کوه نور، رستوران ایتالیایی کولیزه، رستوران دلفین، رستوران چینى دورین،کافی شاپ،مینی بار،کافی نت، اینترنت بی سیم،آرایشگاه زنانه،میز بیلیارد و فوتبال دستی،سالن بدنسازی،ماهواره،سالن اجتماعات،پارک کودکان،کانتر رزرواسیون گردشگری ,جشن شبانه شايان هر شب از ساعت 12:30 الى 3بامدادو..را در اخیتیار میهمانان تور کیش قرار می دهد. تور کیشبه گردشگرانی که به دنبال هتلی با امکانات کافی هستند هتل صدف کیش را پیشنهاد میکند.

امکانات اتاق ها :

-صدف-کیش3.jpg

هتل صدف کیش دارای ۵۴ باب اتاق است .اتاق ها شامل خدماتی نظیر : تخت راحتی، حمام و لوازم بهداشتی , تلویزیون , سشوار, تهویه مناسب و.... می باشند.بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور کیش ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

-صدف-کیش4.jpg

بابت خرید و رزرو بلیطتور کیشو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

هتل پارمیس کیش

 

هتل پارمیس کیش یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش می‌باشد.اين هتل در سال ۱۳۸۵ با 170 باب واحد اقامتی مجهز به کلیه خدمات رفاهی و اقامتی افتتاح گردیده است  و در موقعیت مرکزی جزیره قرار دارد و 10 دقیقه تا دریا فاصله دارد.قرارگیری در نزدیکی مراکز خرید و اماکن تفریحی جزیره، موقعیتی استثنایی به این هتل داده است.هتل پارمیس از گزینه‌های مناسب اقامتی در جزیره‌ی کیش است که می‌تواند اقامتی به یادماندنی و دلچسب را برای مسافران تور کیش بیافریند.

امکانات هتل :


هتل پارمیس کیش داراى چهار رستوران، دو رستوران با ارائه غذاى ايرانى و فرنگى، رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى ، سالن ماساژ، آرایشگاه، کافی شاپ، کافی نت، فروشگاه های متنوع، اجاره اتومبیل های روز دنیا، گیم نت، سالن همایش با ظرفیت 200 نفر، سالن بیلیارد ، ترانسفر فرودگاهي رفت و برگشت و از امکانات آبی هتل مثل استخر، جکوزی و سونا به‌ صورت رایگان بهره‌مند شوید.

امکانات اتاق :

هتل پارمیس کیش دارای اتاق‌ها و سوییت‌های شیک و مجهز در بخش های مختلف همچون روبه دریا، رو به جزیره، سوییت مخصوص عروس و داماد و پنت هاوس است.امکانات داخل اتاق شامل يخچال به همراه ميني بار،سشوار در حمام، تلفن ، تهويه مطبوع، امكان دسترسي به اينترنت ، شبكه تلويزيوني ماهواره اي می باشد.

هتل پارمیس کیش از گزینه‌های مناسب اقامتی در جزیره‌ی کیش است که می‌تواند اقامتی به یادماندنی و دلچسب را برای مسافران تور کیش فراهم آورد.

 

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:     

تور کیش نوروز 96

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

 

 تور کیش اسفند 95

 

 

russianet...
ما را در سایت russianet دنبال می کنید

برچسب : بهترین هتل های کیش, , لوکس ترین هتل های کیش, , مجلل ترین هتل های کیش, نویسنده : zahra russianet بازدید : 169 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 17:37

 

این برج در قرون وسطی در سال 528 ساخته شده است در سال 1348 برج توسط جئنوئز دوباره از سنگ ساخته شد و به آن عنوان برج عیسی مسیح داده شد. هدف از ساخت برج گالاتای نظارت بر حمل و نقل کشتی ها و شناسایی کشتی های دشمنان بود و در قرن 15 به عنوان دانجن ( زندان زیرزمینی داخل قلعه یا سورهای استانبول) و سپس در سالهای بعد به عنوان نقاط استراتژیک دیده بانی آتش سوزیها استفاده شد. و یکی از سمبلهای ایکونیک استانبول می باشد.از بالای این برج میتوانید منظره پانورامیک 360 درجه ای از استانبول را زیر پای خود ببینید و به خصوص خلیج شاخ طلایی استانبول و دریای مرمره منظره ای بسیار زیبایی را در آن منطقه ایجاد کرده است و به همین دلیل مسافران تور استانبول به این شهر سفر می کنند و از سفرخود و تماشا برج گالاتا در استانبول لذت میبرند.

برج galata4.jpg

 

تیم فوتبال گالاتاسارای استانبول هم به این سمت تعلق دارد هرچند استادیوم تورک تلکم آرنای آن در سئیران تپه است .

این برج 9 طبقه 70 متر از سطح زمین ارتفاع دارد. وزن آن 10 هزار تن و قطر خارجی آن 16.45 متر و پهنا دیوارش 3.75 متر می باشد. در آن زمان بلندترین ساختمان در استانبول بوده است.

 

برج galata6.jpg

اگر به عنوان یک توریست به دیدن این برج میروید در لحظه اول از دیدن آن هیجان زده خواهید شد .حتما سعی کنید نزدیکی های غروب به دیدن این مکان بروید و از دیدن آن همه زیبایی لذت ببرید.تا کنون این مکان توسط میلیون ها توریست دیده شده و همه در خاطراتشان در مورد آن به خوشی یاد کرده اند. خصوصا رستوران ها غذاهایی با کیفیت عالی آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی میباشند.

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از ویژه ترین قیمت ها با بخش فروش تماسحاصل فرمایید.

مسجد فاتح استانبول

-فاتح2.jpg

مسجد فاتح استانبول درفاصله سال های ۱۴۷۰ و ۱۴۶۳ یعنی به مدت ۷ سال در شهر استانبول ساخته شده است.این مسجد در منطقه فاتح استانبول بر روی بالاترین تپه این منطقه واقع شده و یکی از بزرگ ترین نمونه های معماری اسلامی بشمار می رود. در محل ساخت این مسجد در گذشته کلیسا وآرامگاه کنستانتین بوده است که بعد ها به جای آن این مسجد را بنا کردند. نام این مسجد برگرفته از سلطان محمدفاتح عثمانی است که فاتح قسطنطنیه است.متاسفانه مسجد امروزی همانی نیست كه محمد فاتح بنا كرد. مسجد اصلی سیصد سال قدمت داشت .البته این مسجد تا سال ۱۷۶۶ و قبل از زلزله برپا بود و بعد از زلزله ساختمان مسجد دوباره بازسازی شد .همچنین نمای اصلی کنونی هم مربوط به آتش سوزی بعد از ۱۷۸۲ است. در واقع می توان گفت این مسجد رویداد های زیادی را پشت سر گذاشته است.

-فاتح3.jpg

-فاتح1.jpg

جهت رزرو تور استانبول با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

مسجد سلیمانیه استانبول

1.jpg

مسجد سلیمانیه استانبول در سال‌های ۱۵۵۰ تا ۱۵۵۷به‌ دستور سلطان سلیمان اول معمار سینان در شهر استانبول بنا گریده است. مسجد دارای ساختمان‌های جانبی مانند مدرسه و حمام  بزرگ و کتابخانه و کاروانسرا و بیمارستان و آشپزخانه عمومی می باشد. ارتفاع گنبد این مسجد ۵۳ متر و قطر گنبد ۲۷٫۵ متر است.مسجد دارای چهار مناره می باشد. سقف مسجد سلیمانیه استانبول با چهار گنبد پوشیده شده که بخش داخلی گنبدها با طرح های متنوع رنگ روغن تزئین شده است. گنبد مرکزی مسجد نیز با آویزه هایی از جنس سنگ مرمر سفید تزین شده و نوک آویزه ها ستاره دار است. در پیرامون گنبد مسجد سلیمانیه بیست و چهار گنبد کوچک و با همین تعداد ستون، دایره ای تشکیل داده است. دو ستون نزدیک به درب ورودی اصلی از سنگ سماقی است و سایر ستون ها به ترتیب ده ستون از سنگ مرمر زرد و ده ستون دیگر سنگ مرمر سفید می باشد. این ستون ها همگی به روش معماری جواهری طراحی شده است و خلاء ها نیز با سنگ مرمر سفید پر شده است. کف صحن مسجد کاملا با سنگ مرمر سفید پوشیده شده است. تنها در بخش ورودی مسجد و مقابل درب ورودی بزرگ، سنگی سیاه رنگ به قطر دو متر مربع قرار دارد که مسافران تور استانبول برای ورود به مسجد باید از روی این سنگ سماقی سیاه رنگ عبور کنند،در قسمت داخل مسجد، محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده وجود دارد و پنجره‌ها به شیشه های رنگی مزین می باشد. آرامگاه سلطان سلیمان و بستگان نزدیکش همراه برخی شخصیت های مشهور عثمانی در گورستان مسجد سلیمانیه قرار دارد که دارای کاشی کاری زیبایی می باشند .

4.jpg

3.jpg

شما میهمانان گرامی تور استانبول می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

هتل ویلای زوریخ استانبول

-زوریخ6.jpg

هتل ویلای زوریخ استانبول جزیکی از هتل های سه 3 ستاره شهر استانبول می باشد.این هتل در سال 1997 در منطقه تقسیم استانبول بنا گردیده است و در سال 2014 بازسازی شد. هتل از اماکن توریستی و گردشگری مانند موزه هنرهای معاصر استانبول و مراکز خرید و فروشگاه های خیابان استقلال و میدان تکسیم استانبول حدود 10 دقیقه پیاده فاصله دارد.هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول 16 کیلومتر یا 20 دقیقه با ماشین فصله دارد. این هتل در سال 2014 آخرین بازسازی خود را انجام داده است.هتل تدابیر ویژه ای برای راحتی و آسایش میهمانان تور استانبول در نظر گرفته است.

 -زوریخ2.jpg

امکانات هتل :

هتل ویلای زوریخ استانبول دارای خدماتی نظیر : رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،اینترنت بی سیم رایگان، صندوق امانات،کافه بار، گرمایش،سرو صبحانه در اتاق،خشکشویی،اتوکشی،صرافی،اجاره اتومبیل،فکس و کپی،سرویس مراقبت از کودکان،حمام ترکی و... می باشد.

-زوریخ7.jpg

امکانات اتاق ها :

-زوریخ.jpg

هتل ویلای زوریخ استانبول دارای 8 طبقه و 41 اتاق است .

-زوریخ3.jpg

بابت خرید بلیطتور استانبول و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

هتل دیاموند سیتی استانبول

Diyamond-sity6.jpg

هتل دیاموند سیتی استانبول در سال 2000 میلادی در منطقه لاللی استانبول بنا گردیده است.این هتل به بازارهای آکسارای نزدیک می باشد و 9 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک استانبول فاصله دارد.

امکانات هتل :

Diyamond-sity5.jpg

هتل دیاموند سیتی استانبول دارای  امکاناتی نظیر :رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق کنفرانس،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی، کافه تریا، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و... می باشد. تور استانبول بهترین انتخاب برای مسافرانی که قصد سفر به استانبول و اقامت در هتل 4 ستاره را دارند می باشد. با انتخاب هتل دیاموند سیتی استانبول بهترین سفر خود را تجربه کنید.

Diyamond-sity4.jpg

امکانات اتاق ها :

Diyamond-sity.jpg

هتل دیاموند سیتی استانبول دارای ۴۴ اتاق است . امکانات داخلی اتاق ها از قبیل؛ ماهواره، روزنامه، وان حمام، تهویه هوا و ... می باشد.هتل دیاموند سیتی استانبول انتخابی عالی برای مسافران و میهمانان تور استانبول خواهد بود که امکان اقامتی آرام را برای آن ها به ارمغان خواهد آورد.بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور استانبولارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

جهت رزرو تور استانبولبا شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط :

تور استانبول نوروز 96

تور استانبول

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

 

تور استانبول اسفند 95

russianet...
ما را در سایت russianet دنبال می کنید

برچسب : بهترین هتل های استانبول, لوکس ترین هتل استانبول, , مجلل ترین هتل استانبول ,هتل های استانبول , نویسنده : zahra russianet بازدید : 191 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 17:30

 

هتل سی لایت کوشی آداسی ترکیه درسال ۲۰۰۷ بنا گردید و در سال 2012 مورد بازسازی شد.هتل در 5 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی و در ۷۵ کلیومتر ازمیر ترکیه و ۲۰ کلیومتر با شهر تاریخی افسوس واقع شده است . این هتل دارای ساحلی 300 متری اختصاصی میباشد.

امکانات هتل :

هفت lighte4.jpg

هتل سی لایت کوشی آداسی ترکیه دارای امکاناتی نظیر : تراس، استخر درفضای باز، باغ ، سونا، باشگاه ورزشی، ماساژ، کلاب کودکان، اسپا، ساحل خصوصی، موج سواری، دارت، کلاب شبانه، زمین بازی کودکان، ساحل خصوصی، کرایه دوچرخه، سالن بیلیارد، کلاب کودکان، اتاق بازی های کامپیوتری ، رستوران و بار، پذیرش ۲۴ ساعته،رختشورخانه، صرفخانه،پرستارکودک، فکس وکپی،فروشگاه، سالن زیبایی، روزنامه،  اتاق هایی که سیگار کشیدن در آن ها ممنوع است،آسانسور، سیستم تهویه، اتاق هایی که سیگار کشیدن در آن ها ممنوع است ،امکانات ویژه معلولین و... می باشد. هتل به همراه پرسنلی مجرب به شایستگی از میهمانان تور ترکیه پذیرایی می نماید.

هفت lighte2.jpg

امکانات اتاق ها :

هفت lighte1.jpg

هتل سی لایت کوشی آداسی ترکیه دارای ۴۶۵ باب اتاق است که شامل :  ۲۵۵ اتاق استاندارد، ۴۵ اتاق فامیلی روم،۸۰  سوپریور، ۷ کورنرسوئیت، ۸  اتاق دولوکس، ۲۲ اتاق ماه عسل است.تمام اتاق ها از امکاناتی چون خط تلفن مستقیم ، یخچال ، تلویزیون ، کانالهای رادیو از طریق تلویزیون ، سیستم الکترونیکی کیکارد ، صندوق امانات ، پذیرایی در اتاق ، سیستم تهویه مطبوع ، کاناپه ، مبل ، فرش ، توالت ، حمام ، وان، سشوار و بالکن برخوردارمی باشند .

هفت lighte6.jpg

شما میهمانان گرامی تور ترکیه می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

 

هتل سور ملی کوشی آداسی ترکیه

-کوشی_آداسی.jpg

هتل سور ملی کوشی آداسی ترکیه در 8 کیلومتری کوش آداسی شهر ترکیه و در دهانه پاموکل قرار گرفته است . این هتل با مرکز شهر کوش آداسی 10 دقیقه فاصله دارد و همچنین با فرودگاه ازمیر 55 کیلومتر فاصل دارد. مراكز ديدني مانند شهر قديمي افسوس ، ‌خانه مريم مقدس ،‌ موزه باستان شناسي ،‌ شهر سلكوك و مركز شهركوش آداسي در نزدیکی هتل سورملی کوش آداسی واقع شده است.

تور ترکیه بهترین انتخاب برای مسافرانی که قصد سفر به این شهر و اقامت در هتل 5 ستاره لوکس را دارند می باشد. با انتخاب تور ترکیه بهترین سفر خود را تجربه کنید.

-کوشی_آداسی1.jpg

امکانات هتل :

-کوشی_آداسی4.jpg

هتل سور ملی کوشی آداسی ترکیه دارای امکاناتی نظیر : استخر سر پوشیده ،سالن ورزشی ، سونا ،جکوزی ،استخر رو باز ، زمین بازی کودکان ، استخر کودکان ، بر کنار استخر اینترنت بی سیم ،  امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، کرایه ماشین ، فکس و کپی ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، بالکن ، آسانسور ، گاوصندوق ، فروشگاه در هتل ، تهویه و بار و... است .

هتل سور ملی کوشی آداسی ترکیه با دارا بودن کادر مجرب و آموزش دیده با  امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از میهمانانتور ترکیه می‌باشد.

-کوشی_آداسی3.jpg

 

امکانات اتاق ها :

-کوشی_آداسی6.jpg

هتل سور ملی کوشی آداسی ترکیه دارای 436 باب اتاق مجلل با ساحلی زیبا و تمیز و آب وهوایی عالی میباشد.تمامی اتاق ها دارای خدمات منحصر به فردی هستند مانند: سیستم تهویه ، تلویزیون و ماهواره ،حمام ولوازم بهداشتی و سشوار ، میز ارایش و.. می باشد.

شما میهمانان گرامی تور ترکیه می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

 

هتل گرند جواهر ترکیه

gerand-javaher.jpg

هتل گرند جواهر ترکیه در منطقه شیشلی شهر ترکیه واقع شده است.این هتل در 3.8 کیلومتری میدان تقسیم و تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 30 کیلومتر و فرودگاه سابیها 43 کیلومتر فاصله دارد.بیشتر بودن مسافت از میدان تقسیم برای این هتل آسایش و محیطی خلوت را برای میهمانان تور ترکیه به همراه آورده است. ایستگاه مترو تا هتل تنها 10 دقیقه می باشد و به وسیله مترو می‌توانید به تمام شهر سفر کنید.

امکانات هتل :

gerand-javaher1.jpg

هتل گرند جواهر ترکیه دارای خدماتی مانند :  سرویس اتاق ها، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافخانه، دربان، حمل چمدان ها ، پرستار بچه، خشکشویی، اتوشویی، سالن کنفرانس، مرکز تجاری، فروشگاه، آرایشگاه، روزنامه، سیستم امنیتی، آسانسور، امکانات ویژه معلولین، سوئیت خانوادگی ، محوطه مخصوص سیگار کشیدن و... می باشد.

gerand-javaher2.jpg

امکانات اتاق ها :

gerand-javaher3.jpg

هتل گرند جواهر ترکیه دارای ساختمانی ۱۳ طبقه که در مجموع دارای 323 اتاق است. اتاق های هتل دارای خدماتی نظیر : حمام اختصاصی، خط تلفن مستقیم با دستگاه پیغام‌گیر تلویزیون ماهواره‌ای ، رادیو،  دسترسی به اینترنت، مینی‌بار و یخچال، تخت کینگ‌ سایز، کف‌ پوش کاشی ، سیستم تهویه‌ی مطبوع و گرمایش مرکزی و گاوصندوق و... می باشند.

gerand-javaher4.jpg

بابت خرید بلیطتور ترکیهو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

 

 هتل رامادا انکور ازمیر ترکیه

رامادا اینترنتی Ankor-ezmir7.jpg

هتل رامادا انکور ازمیر ترکیه هتلی ۴ ستاره در ۱۴ کیلومتری فرودگاه بین المللی عدنان مندرس ازمیر قرار گرفته است و فاصله این هتل تا مرکز شهر ازمیر ۱۰ کیلومتر و 10 دقیقه فاصله به مساحت نمایشگاه جدید فاصله دارد.در این هتل با امکانات عالی با دسترسی به مراکز خرید میتوانید شما میهمانان تور ترکیهیک سفر خوب کاری و یک مسافرت خوب را تجربه کنید و همچنین مراکز بهداشتی درمانی ، 99 بیمارستان دانشگاه EYLÜL در نزدیکی هتل واقع شده است.هتل رامادا انکور ازمیر ترکیه برای استراحت آخر هفته در ازمیر ترکیه انتخاب مناسبی است. افسس شهر باستانی، Şirince روستای باستانی و چشمه فقط 20-50 دقیقه از هتل قرار دارد.

امکانات هتل :

رامادا اینترنتی Ankor-ezmir6.jpg

کارکنان هتل رامادا انکور ازمیر ترکیهبه زبان انگلیسی و ترکی صحبت می کنند . آنچه این هتل  را برجسته می کند ، رفتار شایسته کارکنان هتل می باشد و باید گفت پرسنل هتل رامادا انکور ازمیر ترکیه آموزش های استاندارد بین المللی هتلداری را جهت برآورده نمودن آرامش میهمانان کسب کرده و همواره در حال ارزیابی می باشند.هتل امکاناتی نظیر : پذیرش شبانه روزی ، دستگاه خودپرداز ، روزنامه ، گاوصندوق ، خشکشویی ،فروشگاه های متعدد ، صرافخانه ، سالن برگزاری جلسات ، ترانسفر فرودگاه ، انبار برای نگهداری چمدان ها ، اینترنت رایگان Wi-Fi ، سالن ورزش و بدنسازی , رستوران با غذاهای عالی  و ...می باشد.امکانات بی مثال و اتاقهای منحصر بفرد هتل رامادا انکور ازمیر ترکیه اقامت توام با آرامشی را برای مسافران تور ترکیه مهیا می سازد.

 ramada-ankor-ezmir3.jpg

 ramada-ankor-ezmir2.jpg

امکانات اتاق ها :

ramada-ankor-ezmir1.jpg

هتل رامادا انکور ازمیر ترکیه به صورت جداگانه دارای  176 اتاق و2 اتاق معلولین جسمی می باشد.اتاق های هتل مجهز به : تلویزیون ال سی دی ، خدمات روم سرویس ۲۴ ساعته ، تهویه مطبوع ، چای ، پذیرایی در اتاق ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان و میز کار می باشد . فضای داخلی هتل باهمراه با ویو زیبایی از شهر با امکانات رفاهی عالی  به محل مناسبی جهت استراحت میهمانان تبدیل شده است .

ramada-ankor-ezmir4.jpg

هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور ترکیه  ارئه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

 

 

 

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه

کایا perestizh2.jpg

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه هتلی چهارستاره در شهر ازمیر ترکیه واقع شده است .مهمان می تواند غذاهای ترکی و لذت بردن از غذاهای مدیترانه ای در رستوران دیوان، همراه با موسیقی زندگی می کنند. مرحبا بار هتل در خدمت نوشیدنی های مختلف فراهم می کند و نمایش شهرستان خیره کننده. هتل کایا پرستیژ امکاناتی که از یک مرکز کسب و کار به طور کامل عملیاتی، به یک سالن بدنسازی مجهز، از آرامش بخش ماساژ به سونا و درمان های زیبایی در سالن در سایت فراهم می کند. یک صرافی نیز در هتل وجود دارد. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود می باشد. اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانان تور ترکیه در اختیار آنان قرار خواهد گرفت. میهمانان می توانند در فعالیت هایی مختلف ورزشی شرکت کنند. 

امکانات هتل:

کایا perestizh.jpg

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه دارای امکاناتی نظیر : رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, حمام ترکی, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, کافی شاپ, میز بیلیاردو... است.

کایا perestizh1.jpg

امکانات اتاق ها :

کایا perestizh4.jpg

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه هتل کایا پرستیژ دارای ۱۴۲ اتاق می باشد.اتاق ها دارای امکانات رفاهی مناسبی برای میهمانانتور ترکیه  میباشد .مانند : تخت و لوازم بهداشتی ، سشوار،تلویزیون و... است.

کایا perestizh3.jpg

بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور ترکیه ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

جهت رزروبا شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط :

تور ترکیه نوروز 96

تور ترکیه زمستان 95

تور ترکیه دی 95

 تور ترکیه بهمن 95

 

تور ترکیه اسفند 95

russianet...
ما را در سایت russianet دنبال می کنید

برچسب : هتل های ترکیه, لوکس ترین هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه, مجلل ترین هتل های ترکیه , نویسنده : zahra russianet بازدید : 172 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 17:23

کلیسای چورا استانبول ترکیه یکی از مکان های دیدنی و جذاب ترکیه کلیسای چورا استانبول ترکیه است که در سه مایلی شمال غربی جاذبه سلطان احمد استانبول ترکیه است قرار گرفته است. معماری و طراحی این کلیسا بر گرفته است از هنر زیبای بیزانس که بسیار جذاب و دیدنی می باشد که نمونه زیبای هنر بیزانسی رو میتوانین تو موزائیک ها و کاشی های کلیسای چورا از موزه های استانبول ترکیه است، ببینید. مسافران تور ترکیه با رفتن به کلیسای چورا ترکیه می توانند داستان زندگی حضرت مریم و حضرت عیسی رو بصورت تصویر با استفاده از موزاییک‌های با شکوه و نقاشی‌های دیواری ببینند. این کلیسا به عنوان کلیسای نجات دهنده مقدس در چورا شناخته شده و یکی از زیباترین آثار باقی مونده از معماری بیزانس می باشد در سال‌های اولیه کلیسای چورا ترکیه صومعه بوده و بعد از چند قرن بعد به یک مسجد تبدیل شده و از سال ۱۹۴۸ اصلی ترین کاربری موزه است. مسافران تور ترکیه می توانند از این مکان جذاب دیدن نمایند.

مسجد بایزید استانبول ترکیه

یکی از جاذبه های گردشگری ترکیه مسجد بایزید استانبول ترکیه است که از مساجد تاریخی شهر استانبول ترکیه می باشد. ساخت بنای این مسجد از سال ۱۵۰۱ تا سال ۱۵۰۶۶ میلادی پایان یافت. مسجد بایزید استانبول ترکیه به دستور بایزید دوم سلطان و خلیفه امپراتوری عثمانی  ساخته شد. طاق‌های بالای مسجد توسط ستون‌های سنگی و گنبد روی ستون‌های سنگی قرار گرفته‌ است. در اطراف سقف گنبد مسجد نام‌های الله، محمد ابوبکر، عمر، عثمان، علی، حسن و حسین به خط ترکی عثمانی حکاکی شده است و توجه بسیاری از مسافران تور ترکیه را به خود  جذب کرده است. مدرسه، حمام، کتابخانه و ساختمان‌های دیگری در نزدیکی این مسجد ساخته شده است و مسافران تور ترکیه میتوانند از آنجا دیدن نمایند. در باغ پشت این مسجد مقبره بایزید  دوم قرار گرفته است.

 

مقبره آتاتورک آنکارا ترکیه

از مکان های دیدنی و جذاب ترکیه مقبره آتاتورک آنکارا ترکیه است که بر روی یک تپه خیره کننده در بخش "آنیتپ" شهر قرار گرفته است. مقبره آتاتورک آنکارا ترکیه بنیانگذار جمهوری ترکیه که در سال سال ۱۹۴۴ بنا شد و در 19533 کامل شده است. ایم مقبره بنایی است ساده که حیاط بزرگی پوشیده با کفپوش های موزاییکی که مسافران تور ترکیه می توانند از آنجا دیدن نمایند. مسافرانتور ترکیه با رفتن به این مکان می توانند سفر خوشی را به جای بگذارند.

معبد آرتمیس کوش آداسی ترکیه

یکی از عجایب زیبا و قدیمی جهان معبد آرتمیس کوش آداسی ترکیه است که در شهر افسوسترکیه قرار گرفته است. این بنا یک معبد یونانی است و لقب الهه آرتمیس را به خود اختصاص داده است. این معبد سه بار مورد بازسازی قرار گرفت ولی در نهایت در سال 4011 به صورت کامل ویران گردید. معبد آرتمیس ترکیه در سال 5500 قبل از میلاد ساخته شده بود و به عنوان زیباترین بنای روی زمین شناخته می شد و مسافران تور ترکیه می توانند از آنجا دیدن کنند. این معبد زیر بنای  چهارگوش دارد و از مرمر ساخته شده است، دارای پلکان مرمری است که برای اتصال طبقه همکف به بالکن‌های بزرگ و بلند ساخته شده بود. در کل این بنا از ۱۲۷ ستون با ارتفاع 20 متر تشکیل شده است. ستون ها با سرستونهای ایونی و کناره‌های کنده کاری شده جلوه خاصی به معبد می دهند. همچنین بسیاری از آثار هنری در داخل این معبد نهفته شده بود. اگرچه معبد آرتمیس کوش آداسی ترکیه رو به ویرانی رفته اما هنوز هم مسافران تور ترکیه می توانند از باقی  مانده های این بنای تاریخی و زیبا دیدن نمایند.

 

 

قصر دولماباغچه ترکیه استانبول ترکیه

 

از جاذبه های گردشگری ترکیه قصر دولماباغچه استانبول ترکیه می باشد که در این کاخ زیبا تقریبا 200 فرش و قالیچه بسیار زیبا که در کارخانه قالی بافی قصر بافته شده است وجود دارد.  تمام اشیا از جمله گلدانها و چارجوب آینه ها و کریستالها در این قصر موزه وجود دارد و مسافران تور ترکیهمی توانند از آن ها دیدن نمایند همچنین 582 شمعدان نقره در این کاخ وجود دارد. از 2800 گلدان بعدی 59 عدد از چین ، 29 عدد سئور فرانسه ، 26 عدد ژاپن ، 46 عدد ستاره و بقیه از سایر کشورهای اروپا وارد شده است. مسافران تور ترکیه با دیدن از این قصر می توانند خاطره خوبی را  به جای بگذارند.

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور ترکیه زمستان 95

تور ترکیه دی 95

تور ترکیه بهمن 95

تور ترکیه اسفند 95

 

تور ترکیه نوروز 96

russianet...
ما را در سایت russianet دنبال می کنید

برچسب : جاذبه های گردشگری استانبول, بهترین جاذبه های گردشگری استانبول, مکان های گردشگری استانبول, جاذبه های دیدنی و گردشگری استانبول, نویسنده : zahra russianet بازدید : 186 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 17:17

 

هتل کرون پلاز دبی

هتل پنج ستاره کرون پلازا دبی هتلی بسیار زیبا ومجلل، با چشم انداز بینظیر نسبت به شهر دبی و مراکز خرید تور دبی واقع شده روبه روی مرکز همایشهای بین المللی دبی و مرکز تجارت جهانی دبی میباشد . موقعیت مکانی هتل کرون پلازا دبی بسیار مناسب است به آسانی میتوان از هتل،  به جاذبه گردشگری دبی از قبیل تفرجگاه امارات، اسکی دبی، ساحل جمیرا دبی ، برج العرب دبی و برج خلیفه دبی دست یافت.فاصله ی این هتل تا فرودگاه بین المللی از با مترو ۱۵ دقیقه می باشد ومسیر خسته کننده نمی باشد. موقعیت عالی این هتل باعث شده که توریست های  بیشتری این هتل را برای اقامت انتخاب کنند ترانسفر فرودگاه نیز در هتل وجود دارد .خدمات تورها گردشگران ومهمانان را کمک می کنند تا به گشت وگذار وتفریح خود برسند واز سفرخود نهایت لذت راببرند. اتاقهای هتل کرون پلازا دبی بسیار متنوع ، بزرگ و مجهز می باشد. انواع اتاقهای استاندارد ، لوکس و سوئیتهای مجلل یکصدوچهل و دو اتاق هتل کرون پلازا را تشکیل می دهد.گردشگران تور دبی هتل کرون پلازای شیخ زائد می توانند آرامشی باور نکردنی را در تجربه  کنند.امکانات لوکس اتاقها کف پارکت و سرویسهای بهداشتی لوکس و خیره کننده باعث می شود گاهی اوقات مسافران استراحت مطلق در هتل را به بیرون زدن از هتل کرون پلازای شیخ زاید دبی ترجیح دهند . کلیه اتاقها دارای صندوق امانات ، مینی بار، خدمات خانه داری همه روزه خدمات بیست و چهار ساعته درون اتاقها از جمله صبحانه و نهار در اتاقهای هتل کرون پلازا دبی حد اعلای  تجمل را تجربه خواهید کرد

امکانات هتل کرون پلازا دبی:

امکانات هتل 5ستاره کرون پلازای دبی بسیار متنوع و قابل توجه است.از امکانات هتل میتوان سرویس نگهداری کودکان, ماساژ , استخر روباز, سونا, مرکز بدنسازی , اسکواش, رستوران و کافی شاپ ، تریاهای متنوع ، استخر سرباز ، سونا ، باشگاه بدنسازی ، اینترنت بیسیم در لابی هتل و پارکینگ را می توان بر شمرد.مسافرین محترم تور هتل کرون پلازای دبی می توانند با آرامش در اتاقهای کرون پلازا استراحت کنند.اینترنت بیسیم در اتاقها و لابی هتل به راحتی این امکان را فراهم می سازد که گردشگران تور دبی به امورات تجاری و شخصی خود رسیدگی نمایند.  سرویس رایگان هتل به مراکز خرید دبی و سواحل دبی از دیگر امکاناتیست که مدیریت هتل کرون پلازا دبی در اختیار مسافرین تور دبی قرار داده است .

هتل جبل علی دبی

هتل جبل علی دبی یک هتل 5 ستاره دبی است در منطقه پالم جبل علی واقع شده و دارای امکانات ویژه ای نظیر زمین گلف و ساحل اختصاصی است که این هتل را تبدیل به یکی از رویایی ترین هتل های دبی برای گردشگران تور دبی می کند. فضای بیرونی هتل جبل علی دبی بسیار  لذت بخش است ونمای آن با نورپردازیش در شب جلوه ویژه ای به منطقه پالم دبی داده که بسیار چشم نواز می باشد .

اتاقهای هتل جبل علی دبی به صورت سوئیتها مجلل و زیباست که در مجموع دویست وپنجاه و یک اتاق هتل جبل علی دبی را تشکیل می دهد.کلیه اتاقها مجهز به گاوصندوق ، یخچال ، تلفن ،  سشوار ، تلویزیون واینترنت می باشند که هر روز نظافت و پاکسازی می شوند.

امکانات هتل جبل علی دبی

امکانات اقامتی وتفریحی هتل جبل علی دبی باعث جذب گردشگران بسیار زیادی شده است. پارک ساحلی جمیرا یکی از دیدنی هایی توردبی است که باید حتما آن را ببینید! زمین گلف هتل جبل علی دبی آنرا به بهشت گلف بازان تبدیل کرده است.همه ساله هتل جبل علی دبی پذیرای  تعداد زیادی گردشگر ومهمان از کشورهای مختلف می باشد.از امکانات هتل جبل علی میتوان چهار استخر روباز،ساحل اختصاصی،ماساژ،سونا سالن بدنسازی،سالن آرایش امکانات ورزشهای آبی، موج سواری غواصی ، تنیس ، اسب سواری ، اسکواش و.... را نام برد.مرکز سلامتی وآبگرم یا اسپا بهمراه ماساژ نیز در نوع خود بینطیر است.

برای مطلع شدن از قیمت هتل جبل علی در تور دبی حتما با ما تماس بگیرید . تماس از شما  مشاوره رایگان از ما

هتل تاج پالاس دبی

هتل پنج ستاره تاج پالاس دبی هتلی زیبا و مجلل و از گروه هتل های زنجیره تاج که مدیریت آن را مسلمانان هندی بر عهده دارند و از این جهت مورد توجه برخی از خانواده های متدین می باشد. اتاقهای هتل تاج پالاس دبی بسیار متنوع و مجلل می باشد که شامل 147 اتاق استاندارد ، 10 سوئیت استاندارد و 2 رویال سوئیت است ، سوئیت آپارتمانهای تور دبی هتل تاج پالاس شامل یک  خوابه ، دو خوابه و سه خوابه می باشد، .کلیه اتاقها مجهز به اینترنت و وای فای ، تهویه هوا ، وان جکوزی ، چای و قهوه ساز ، بطری آب رایگان ، نظافت روزانه، میز تحریر، لوازم اتو ، مینی بار ، تلویزیون کابلی و ماهواره می باشد.داشتن اتاقهای ویژه معلولین و اتاقهای پاک بدون اجازه مصرف دخانیات و اتاقهای مخصوص افراد سیگاری از دیگر امکانات رزرو هتل تاج پالاس دبی می باشد  .هتل زبیا و مجلل تاج پالاس برای رفاه حال گردشگران همه روزه سرویسهای منظمی را به مقصد سواحل خلیج فارس و بازار های دبی و نمایشگاهای دبی در نظر دارد.فاصله مکان هتل تاج پالاس دبی تا فرودگاه بین المللی دبی پانزده دقیقه است

امکانات هتل تاج پالاس دبی

امکانات هتل تاج پالاس دبی بسیار متنوع است تمام این امکانات موجب شده که گردشگران این هتل را بعنوان یکی از بهترین هتلهای دبی بشناسند. ،امکانات ورزشی متنوع شامل مرکز بدنسازی ، استخر بام سونا ، ماساژ و مرکز سلامت آب گرم و اسپا فضایی مجلل وخیره کننده سرشار از تحرک وشادابی با امکانات وسیع تفریحی برای انواع سلیقه ها ، زوجهای جوان ،گردشگران ،کودکان ،جوانان،بزرگسالان و ورزشکاران ایجاد نموده است و همه افراد با هر سلیقه ای می توانند از امکانات هتل تاج پالاس دبی بهره مند شوند. هتل دارای شش رستوران و تریا می باشد که شامل رستوران هندی و انواع رستورانهای بین المللی است امکانات جلسات گروهی و ضیافت ، ترانسفر فرودگاههی ، لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه ، خدمات صبحانه در اتاق ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، بسته های نهار، رنت کار یا کرایه ماشین , خدمات تور دبی , فکس و کپی , مرکز تجارت , دستگاه خودپرداز, خدمات تهیه بلیط هواپیما ا بخشی از امکانات هتل تاج پالاس دبی می باشد

 

 

هتل القصر دبی

هتل پنج ستاره القصر دبی هتلی زیبا و مجلل و خیره کننده با طراحی منحصر به فرد میباشد که دارای 2 کیلومتر ساحل اختصاصی برای گردشگران عزیز میباش. هتل القصر دبی قصری به تمام  معنی در مدینه الجمیرا است که فضای سنتی و تاریخی هتل قصر یکی از بهترین و زیبا ترین فضاهای هتل های 5ستاره دبی را ارائه می دهد.هتل پنج ستاره القصر دبی در مجاورت پارک آبی وایلد وادی واقع و دسترسی قابل تمجیدی را برای تمامی گردشگران تور دبی به این پارک فراهم آورده است. هتل القصر دبی 2922 اتاق دارد که چشم انداز خلیج فارس یا باغ دارند. این هتل اتاقهای مجهز به بالکن و فضای نشیمن خود را به همراه امکاناتی از قبیل استخرهای روباز و سرپوشیده، ساحل اختصاصی، اینترنت رایگان و مرکز آب گرم ارائه میدهد.اتاقها بزرگ بوده و از اسباب اثاثیه مدرن نظیر تلویزیون با گیرنده ماهواره و نمایشگر DVD برخوردار میباشند.گردشگران میتوانند به دلخواه خود در یکی از غذاخوری های ایوان دار هتل، به صرف خوراکهای با کیفیت و نوشیدنی مشغول شوند.

امکانات هتل القصر دبی شامل :

تراس، زمین تنیس، استخر سر باز، زمین گلف، پینگ پونگ، موج سواری، شیرجه، ورزش های آبی، پارک آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، خدمات گردشگری، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان همگی امکاناتی است که در تور دبی در اختیار گردشگران قرار میگیرد

هتل سوفیتل داون تاون دبی

هتل سوفیتل داون تاون دبی از هتل های لوکس و شیک ۵ ستاره در شهر زیبای دبی است. این  هتل رو به روی برج الخلیفه واقع شده است. هتل سوفیتل داون تاون دبی تا پارک آبی وادی حدود ۲۰ دقیقه فاصله دارد. فرودگاه دبی هم در ۱۵ کیلومتری این هتل واقع شده است و از این رو می توان این هتل را از نظر موقعیت مکانی و جغرافیایی عالی دانست. ساختمان هتل به همراه طراحی جذاب و منحصر به فرد آن و همچنین اتاق ها و سوئیت های این هتل شیک و زیبا که تعدادشان به عدد ۳۵۰ می رسد، همگی توسط بهترین معماران، طراحی و ساخته شده است و تمامی این موارد باعث شده است تا گردشگران تور دبی همواره این هتل را در لیست هتل های  مورد علاقه خود داشته باشند.هتل سوفیتل داون تاون دبی دارای امکانات و خدمات فوق العاده ای است که همانند موقعیت و ساختمان آن بی نظیرند.

امکانات و خدمات هتل سوفیتل داون تاون دبی

تنوع مناسب اتاق، بالکن اختصاصی با چشم انداز عالی، تلویزیون و ماهواره، مینی بار، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام لوکس، سشوار، تلفن مستقیم، گاو صندوق کوچک در اتاق، ، دو استخر درفضای باز، باغ و محوطه زیبای هتل، باشگاه ورزشی، آبگرم، سونا، کلوپ شبانه، زمین بازی کودکان، چندین رستوران با منوهای بی نظیر، بار، بار کنار استخر، امکان صرف صبحانه دراتاق، منوی مخصوص افراد رژیمی، اینترنت بی سیم، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات متنوع تور دبی، دربان، رختشورخانه، خشکشویی، سالن برگزاری جلسات، مرکز تجاری، کرایه اتومبیل، ترانسفرفرودگاهی، صرافخانه، دستگاه خودپرداز در هتل، گاوصندوق، فروشگاه، فکس و کپی، اتوشویی، آرایشگاه، امکانات ویژه معلولین، آسانسور، سوئیت خانوادگی، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، سوئیت عروس، روزنامه و … .

شما گردشگران عزیز تور دبی در این هتل شاهد میزبانی خاص و بی نظیر کارکنان حرفه ایی و خوش رفتار دبی خواهید بود.

مطالب مرتبط:

تور دبی نوروز 96

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95

تور دبی بهمن 95

 

تور دبی اسفند 95

russianet...
ما را در سایت russianet دنبال می کنید

برچسب : بهترین هتل های دبی, , لوکس ترین هتل دبی, , مجلل ترین هتل دبی, نویسنده : zahra russianet بازدید : 160 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 17:09

هتل خاتم کیش

هتل خاتم کیش یکی از هتل های تک ستاره کیش می باشد که پشت بازار عرب ها ساخته شده است این هتل 29 باب اتاق و حدود 77 تخت را دارا می باشد.گردشگران تور کیش می توانند با  انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

امکانات هتل خاتم کیش :

از جمله امکانات هتل خاتم کیش یخچال ، تلویزیون ، حمام ، سرویس بهداشتی و... که همه این امکانات برای جلب رضایت گردشگران تور کیش می باشد.

بابت خرید و رزرو بلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل قاصدک کیش

هتل قاصدک کیش یکی از هتل های تک ستاره کیش می باشد نام قبلی این هتل آرامش بوده این  هتل از نظر موقعیت مکانی به بازارها و مراکز خرید نزدیک می باشد این هتل بسیار تمیز بوده و مورد توجه خیلی از گردشگران تور کیش قرار گرفته است. یکی از مزیت های خوب این هتل ارزان  بودن ولی در همین حال با امکانات مناسب است. گردشگران می توانند با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

بابت خرید و رزرو بلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش یکی از مناسب ترین هتل های 3 ستاره کیش می باشد که در اواسط سال 1384 با 24000 متر مربع مساحت ساخته شده است. این هتل از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی بازار های پردیس شماره 1 و 2 بنا شده که حدود 50 باب اتاق و سوئیت با امکاناتی نظیر حمام ، سرویس بهداشتی ، هال و پذیرایی بسیار تمیز با مبلمان راحتی و اتاق خواب و... را شامل می باشد همچنین این هتل دارای رستوران و یک کافی شاپ نیز می باشد که با انواع غذاهای محلی و بومی که با مواد غذایی تازه و انواع دسر و نوشیدنی سرد و گرم سرو می شود. گردشگران تور کیش می توانند با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

بابت خرید و رزرو بلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش یکی از مناسب ترین هتل های 2 ستاره کیش می باشد که در سال 1377  ساخته شده است این هتل از نظر موقعیت مکانی یکی مناسب ترین هتل های که در نزدیکی دریای خلیج فارس قرار گرفته است. این هتل از نظر نزدیکی به مراکز خرید و مکان های گردشگری موقعیت خوبی در کیش دارا می باشد.گردشگران تور کیش با انتخاب این هتل می توانند سفری  خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

امکانات هتل تماشا کیش :

امکانات هتل تماشا کیش می توان به لابی ، کافی شاپ ، رستوران ، ماهواره ، یخچال ، اینترنت  در اتاق ها و لابی ، نمازخانه ، تلویزیون و... اشاره کرد که همه این امکانات برای جلب رضایت گردشگران تور کیش می باشد.

بابت خرید و رزرو بلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش یکی از مناسب ترین هتل های 2 ستاره کیش می باشد که سال تاسیبس آن 13700 در یکی از زیباترین بلوار های کیش به اسم ایران بنا شده است. این هتل یکی از باارزشترین هتل های جزیره می باشد که علت آن قدیمی بودن این هتل می باشد. این هتل در سال 1380 تغییراتی در آن بوجود آمد که پس از 21 سال خدمات به مسافرین خارجی ارائه می گردد. گردشگران تور کیش می توانند با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

امکانات هتل گلدیس کیش :

از جمله امکانات هتل گلدیس کیش لابی، رستوران، کافی شاپ، یخچال، اینترنت، تلویزیون،  سوئیت ، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل، ماهواره و... می باشد که همه این امکانات برای جلب رضایت گردشگران تور کیش می باشد.

بابت خرید و رزرو بلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 96

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

 

تور کیش اسفند 95

 
russianet...
ما را در سایت russianet دنبال می کنید

برچسب : هتل های کیش, , لوکس ترین هتل کیش, , مجلل ترین هتل کیش, نویسنده : zahra russianet بازدید : 168 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 17:03

هتل آسوس استانبول

هتل 4 ستاره آسوس یکی از زیبا ترین و راحت ترین هتل استانبول می باشد که در منطقه لاللی قرار گرفته است. هتل آسوس در مجموع از 511 اتاق زیبا وراحت ودارای اینترنت وایرلس پر سرعت که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.از جاهای دیدنی تاریخی استانبول مانند سلطان  احمد، بازار بزرگ، کاخ و موزه توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، مسجد کبود، بیازیت وموزه باستان شناسی میتوانند مسافران تور استانبول دیدن نمایند که بسیا نزدیک به این هتل قرار دارد. میدان تقسیم 5 دقیقه با هتل فاصله دارد. فرودگاه آتاتورک در فاصله 188 کیلومتری از هتل قرار گرفته است.

امکانات هتل آسوس استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، اینترنت، صندوق امانات، صرافی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کافه، کرایه اتومبیل، مرکز SPA ، آسانسور، سالن بدنسازی، سونا، حمام ترکی و بخار و... برای مسافرانتور استانبول می باشد.

هتل میم استانبول

یکی از هتل های خوب و زیبای استانبول هتل 4 ستاره میم استانبول است که در منطقه نیسنتاسی استانبول قرار گرفته است.هتل میم استانبول دارای اتاق هایی بسیار شیک و تمیز و با امکانات مناسب و عالی در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. کارکنان این هتل خوش رفتار و مسلط به زبان انگلیسی می باشند که از ویژگی های خوب این هتل است. هتل میماستانبولدر مجاورت میدان تقسیم و کاخ دلمابه می باشد . این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک  ۱۸ کیلومتر و همچنین ایستگاه های نقلیه عمومی 10 کیلومتر فاصله دارد. رستوران گائودی هتل میماستانبول دارای منو غذاهای بین المللی و ترکی برای مسافران تور استانبول می با شد . در این هتل کافه بار بسیار خوب که بصورت شبانه روزی برای پذیرایی باز می باشد و مسافران تور استانبول می توانند در این کافه بار انواع نوشیدنی ها بنوشند.

 

امکانات هتل میم استانبول:

محل مخصوص کشیدن سیگار و سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، ترانسفر فرودگاهی برای مسافران تور استانبول ، فکس و کپی, اینترنت, خدمات خانه داری, کارکنان مسلط به زبان انگلیسی, رستوران, کافه, بار و.... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

هتل تکسیم لایف استانبول

هتل تکسیم لایف استانبول در نزدیکی قلب استانبول میدان تقسیم و مرکز فرهنگی Akbank و مرکز هنرهای زیبا و خیابان استقلال Istiklal و نزدیک به مسجد سلیمانیه و بازار بزرگ استانبول می باشدو مسافران تور استانبول می توانند با یک دقیقه پیاده روی تا مترو و 200کیلومتری از فرودگاه بین المللی دسترسی داشته باشند. همچنین این هتل دارای 366 اتاق با منظره از بسیار دل پذیر از شهر استانبول می باشد.

 

امکانات هتل تکسیم لایف استانبول:

حمام بخار فنلاندی، مرکز تناسب اندام، حمام ترکیپ، سرویس اتاق ،کرایه ماشین، خدمات شاتل (هزینه اضافه) ،شاتل فرودگاهی (هزینه اضافه )، میز پذیرش ۲۴ ساعته، تبدیل ارز، میز تور ، نگهداری چمدان ،خدمات دربان ،خشکشویی ،تمیز کردن ،خدمات اتو، فاکس ، مطبوعات ،گاوصندوق ،اتاق غیر سیگاری ،غیر سیگاری در سراسر،مینی بار و تلویزیون ال سی دی. تخت تاشو،سونا، مرکز تناسب اندام و دوچرخه کرایه ای اشاره نمود امکانات اضافی در این هتل شامل آرت دکو دسترسی به اینترنت بیسیم، نگهداری از کودکان / مراقبت از کودکان، و یک سالن مو،در رستوران هتل با ارائه خدمات صبحانه، ناهار و شام بهترین غذاهای ترکی و بین المللی برای مسافران تور استانبول می باشد و همچنین سرویس غذا در اتاق ۲۴ ساعته نیز ارائه می شود.

هتل هیلتون پارک سا

hilton10.jpg

این هتل درمرکز استانبول واقع شده است و فاصله آن با منطقه خرید Nisantasi و  فروشگاه های مد روز و برند، فروشگاه های طراحی، رستوران ها و کافه های منحصر به فرد،فقط یک پیاده روی 10 دقیقه ای می باشد. از بهترین ویژگی های این هتل رستورانی در تراس با منظره بسفر، یک اتاق بدنسازی 24 ساعته، اتاق های شیک با تلویزیون های LCD و فاصله 2 کیلومتری از میدان تکسیم می باشد که مهمانان تور استانبول میتوانند از آن ها بهره مند شوند.

hilton40.jpg

 

هتل هیلتون پارک سا دارای 117 اتاق می باشد که همه اتاق های آن دارای میزکار بوده و برخی از آن ها هم امکانات چای و قهوه اضافه شده است، حمام ها با سنگ مرمر و امکانات لوکس می باشد. وای فای رایگان در تمام مناطق هتل در دسترس است. هتل مجهز به اتاق بدنسازی می باشد که همه ی مهمانان تور استانبول به آن دسترسی دارند.

hilton20.jpg

مسافران تور استانبول میتوانند هنگام نگاه کردن به منظره جذاب بسفر غذای خود را میل کنند. رستوراناستانبول غذاهای ترکی و بین المللی سرو می کند.  مهمانان همچنین در این رستوران می توانند از انواع نوشیدنی ها و تنقلات استفاده نمایند.فاصله هتل هیلتون پارک سا با کاخ Dolmabahce وVodafone Arena، ده دقیقه می باشد و تنها با یک رانندگی 15 دقیقه ای میتوان به بازار بزرگ (Grand bazaar) رسید. همچنین این هتل تنها 10 دقیقه از مرکز کنگره Lutfi Kirdar و مرکز کنگره استانبول فاصله دارد. فرودگاه بین المللی آتاتورک هم 21 کیلومتربا این هتل فاصله دارد.

hilton50.jpg

امکانات هتل هیلتون پارک سا:

رستوران و بار, سالن بدنسازی, سالن کنفرانس, محل نگهداری کودکان, خدمات پرینت و فکس, صرافی, لاندری, سرویس ترانسفر, پرستار کودک, بوفه صبحانه

hilton30.jpg

امکانات اتاقهای هتل هیلتون پارک سا:

تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق, بالکن, یخچال

hilton60.jpg

آدرس هتل : Bayildim Cad, No:12, Macka, Besiktas, 34357 Istanbul, Turkey

هتل گلدن سیتی استانبول

هتل گلدن سیتی استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که در سال 2010 افتتاح شده است.فاصله این هتل با مکان های تاریخی استانبول مثل مسجد کبود، بازار بزرگ و  کاخ تاپکاپی بسیار نزدیک است.همچنین این هتل تا ایستگاه تراموا استانبول فاصله کمی دارد و از این رو مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل به آسانی می توانند به این مناطق رفت و آمد  داشته باشند.

golden3.jpg

هتل گلدن سیتی استانبول دارای 10 طبقه و 62 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون LCDD، اینترنت بیسیم و حمام،مینی بار، کنترل آب و هوا، سشوار، تهویه هوا،تلفن، دمپایی و...می باشند. اتاق های این هتل از چشم انداز بسیار زیبایی برخوردارند.در اتاق های این هتل از شیشه های دوجداره استفاده شده که باعث می شود این اتاق ها ضدصدا باشند.لازم به ذکر است هر روز در رستوران این هتل،صبحانه کامل برای میهمانان تور استانبول سرو می شود.

golden5.jpg

golden2.jpg

امکانات هتل گلدن سیتی استانبول:

از امکانات هتل گلدن سیتی استانبول میتوان به سالن كنفرانس، سونا، لابي، پارك كودكان، جكوزي، كافي شاپ، آژانس خدمات مسافرتي استانبول، رستوران، ماهواره، خدمات خانه داري، پاركينگ اختصاصي ، اينترنت در لابي، فضاي سبز، پاركينگ سرپوشيده، اينترنت در واحد، گشت درون شهري و برون شهري، نمازخانه، تاكسي سرويس، لاندري، سالن ورزشي، سالن ورزشي، صندوق امانات اختصاصي، كافي نت فروشگاه و غرفه، ترانسفر رايگان فرودگاه، گيم نت، چايخانه سنتي، چايخانه در بام هتل، زمين تنيس بيليارد و ...اشاره کرد.

golden4.jpg

هتل گلدن سیتی استانبول همیشه آماده پذیرایی از شما میهمانان تور استانبول در سالن های  مختلف است، در صورتی که شما عزیزان بخواهید ریلکس کنید تراس برای حمام آفتاب هم برای شما آماده است. همچنین خبر نامه ها به صورت روزانه در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.در این هتل یک فروشگاه هم وجود دارد که یکی از فروشگاه های مرکز شهر استانبول می باشد.

 

golden1.jpg

مطالب مرتبط :

 

تور استانبول نوروز 96

 

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

 

تور استانبول اسفند 95

 
russianet...
ما را در سایت russianet دنبال می کنید

برچسب : هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های 4 ستاره استانبول ,مجلل ترین هتل های 4,ستاره استانبول , لوکس ترین هتل های 4 ستاره استانبول , نویسنده : zahra russianet بازدید : 186 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 16:54

هتل آپارتمان افسون مشهد

هتل آپارتمان افسون مشهد جزو مناسب ترین هتل های مشهد می باشد. این هتل دارای 15 واحد می باشد که 5 سوئیت و 100 واحد تک خوابه می باشد. این هتل دارای لابی ، رستوران با انواع غذاها با مواد تازه ، می باشد. امکانات اتاق های این هتل شامل : یخچال ، تلویزیون ، تلفن ، سیستم گرمایشی و سرمایشی و... که همه این امکانات برای جلب رضایت گردشگران تور مشهد می باشد. این هتل از نظر موقعیت مکانی 5 دقیقه تا حرم امام رضا (ع) تا فرودگاه حدودا 20 دقیقه و 15 دقیقه تا راه آهن فاصله دارد. گردشگران تور مشهد می توانتند با انتخاب این هتل سفری  خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

 

بابت خرید و رزرو بلیط تور مشهد و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل سی برگ مشهد

هتل سه ستاره سی برگ مشهد در بهترین نقطه مکانی شهر با طراحی و معماری مدرن در هشت طبقه و ۵۶۶ واحد، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و گردشگران حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) می‌باشد. تریای ۲۴ ساعته هتل، واقع در طبقه همکف با متنوع‌ترین دسرها و انواع نوشیدنی سرد و گرم و سالن صبحانه‌خوری در طبقه فوقانی هتل، همه روزه به صورت بوفه در خدمت مهمانان گرامی می‌باشد. رستوران افرای هتل سی برگ مشهد با متنوع‌ترین غذاهای ایرانی و فرنگی و انواع دسر، برای صرف ناهار و شام، آماده سرویس دهی به شما مهمانان گرانقدر می‌باشد. از مزایای دیگر هتل سی برگ مشهد می‎‌‌توان به نزدیکی به مراکز خرید و  خدمات شهری از قبیل مترو، راه آهن، فرودگاه، مراکز تفریحی و درمانی، خارج بودن از محدوده ترافیکی و استاندارد بودن واحدها اشاره نمود. هتل سی برگ مشهد با ۲۵۵ سال سابقه و پرسنل مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده پذیرایی و میزبانی از گردشگران تور مشهد می‌باشد.

بابت خرید و رزرو بیلیط تور مشهد و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954 بخش  فروش آزانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل اعیان مشهد

هتل اعیان مشهد در جوار حرم مطهر رضوی واقع شده و جزء هتل های 3 ستاره مشهد می باشد. این هتل در سال 1380 ساخته شده است. فرودگاه و ایستگاه راه آهن 10 دقیقه با این هتل فاصله دارد. حرم مطهر رضوی تنها 5 دقیقه با این هتل فاصله دارد. در فاصله 2 دقیقه ای از این هتل بازار امام رضا قرار گرفته است.گردشگران تور مشهد با انتخاب این هتل زیبا سفری خاطره انگیز را برای  خود فراهم می کنند.

امکانات هتل اعیان مشهد :

رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماهواره، جکوزی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید، آسانسور، اینترنت وایرلس، پارکینگ، باشگاه ورزشی، سونا، لباسشویی، خشکشویی، صرافی و...از امکانات بی نظیر این هتل در اختیار گردشگران تور مشهد قرار می دهد.

هتل ایساتیس مشهد

 

هتل ایساتیس مشهد یکی از هتل‌های نوساز دو ستاره شهرمشهد است. این هتل در بلوار امام رضا احداث شده است. هتل ایساتیس مشهد با امکانات رفاهی نظیر تهویه مطبوع اتاق‌ها، طراحی  و معماری چشم نواز، تلویزیون، تلفن مستقیم، حمام، تهویه مطبوع، یخچال، صندوق امانات،سرویس رفت به حرم, رستوران با طبخ انواع غذای ایرانی و لابی مجلل و رستورانی با طبخ غذاهای ایرانی خوش طعم ایرانی آماده پذیرایی و خدمت‌رسانی به گردشگران تور مشهد میباشد.

گردشگران تور مشهد که قصد رزرو هتل در مشهد را دارند رزرو هتل ایساتیس مشهد را با توجه به  امکانات خوب و قیمت مناسب در ذهن داشته باشند.

همچنین برای اطلاع بیشتر و هماهنگی جهت تور مشهد تماس با آزانس سالی گشت با شماره تلفن 41954 را فراموش نفرمایید.

هتل جواهر شرق مشهد

هتل جواهر شرق مشهد با ساختاری جدید و محیطی شیک و آرامش بخش واقع در حاشیه خیابان امام رضا با فاصله ای بسیار کم تا حرم مطهر امام رئوف در آبان 1393 احداث شده است.این هتل دارای 53 اتاق مجهز و مرتب است. رستوران طلا با ظرفیت 100 نفر در طبقه ششم و کافی شاپ واقع در نیم طبقه اول با ظرفیت 40 نفر هتل جواهر شرق مشهد آماده خدمت رسانی به زائران تور مشهد می باشد. این مجموعه با سرآشپز بین المللی، کادری مجرب، دکوراسیون فوق العاده و منوی غذایی متفاوت ایرانی، عربی و فرنگی پذیرای گردشگران گرامی تور مشهد می  باشد.

جهت اطلاعات بیشتر از تور مشهد با شماره 41954-021 تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

 

تور مشهد از کرمانشاه

russianet...
ما را در سایت russianet دنبال می کنید

برچسب : بهترین هتل های مشهد , لوکس ترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد, نویسنده : zahra russianet بازدید : 168 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 16:48

هتل ترنج کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Toranj Hotel

هتل ترنج کیش Kish Toranj Hotel در حال حاضر یکی از بهترین هتل های 5 ستاره کیش و اولین هتل دریایی ایران است که در سال 13944 در سواحل شمال غربی جزیره کیش بنا شده است. هتل ترنج کیش با 100 عدد سوئیت منحصر به فرد خود که بر روی آب های خلیج همیشه فارس واقع شده اند از گردشگران ویژهتور کیش استقبال میکند که این واحدهای اقامتی با متراژهای 40 ، 60 و  120 متری با اسکله چوبی به طول 11 کیلومتر به یکدیگر متصل شده اند. از ویژگی های خاص سوییت های هتل ترنج کیش می توان به کف شیشه ای تمام سوییت ها  اشاره کرد که میهمانان تور کیش می توانند از داخل سوییت، کف دریا را تماشا کنند و همچنین برای رفاه حال مسافران تور کیش رفت و آمد در هتل با ماشین های گلف صورت می گیرد. هتل ترنج کیش به دلیل استفاده از مواد اولیه و طراحی دوستدار محیط زیست، اولین و تنها هتل ایران می باشد که موفق به دریافت تندیس دوستدار و حامی محیط زیست گردیده است. مسافران تور کیش می توانند در طول سفر خود از صرف وعده های غذایی در رستوران بین المللی،فست فود،کافی شاپ و... هتل ترنج کیش با نمایی از غروب و طلوع آفتاب در دریا نهایت لذت را ببرند. همچنین لازم به ذکر می باشد که هتل ترنج کیش در دو فاز طراحی شده است که فاز اول (بر روی آب می باشد) که تکمیل گردیده و فاز دوم بر روی ساحل می باشد که در حال تکمیل شدن است. هتل ترنج کیشیکی از بهترین و لوکس ترین هتل های جزیره کیش است که مسافران تور کیش در صورت رزرو این هتل می توانند از خدمات ترانسفر رفت و برگشتVIP هتل ترنج  کیش استفاده نمایند.

هتل مارینا پارک کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Marina Park Hotel

هتل مارینا پارک کیش Kish Marina Park Hotel یکی از بهترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 13900 هجری شمسی در زمینی به وسعت ده هزار متر مربع و در نزدیکی بلوار مرجان جزیره کیش بنا شده است. هتل مارینا پارک کیش در 2 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و آرامش بخش آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور کیش می باشد. تمامی اتاق های استاندارد هتل دارای امکاناتی همچون تهویه مطبوع،سیستم گرمایشی،تلویزیون LED،حمام مجزا،مبل راحتی،گاو صندوق،چای ساز و... می باشند و اتاق ها فضای بزرگتری نسبت به سایر هتل ها دارند. گردشگران تور کیش در نظر داشته باشند که هتل  مارینا پارک کیش به دلیل مکان بکر و منحصر بفرد خود کمی تا مرکز شهر و اماکن گردشگری و تاریخی کیش فاصله دارد. هتل مارینا پارک کیش در ساحل جزیره واقع شده است و اطراف هتل ساحل مرجانی بسیار زیبایی وجود دارد. هتل مارینا پارک کیش دارای دو رستوران لوتوس و باغ می باشد که انتخاب صرف غذا در محیط داخلی و خارجی برای میهمانان تور کیش امکان پذیر می کند و همچنین میهمانان  هتل میتوانند از سه کافی شاپ موجود و نوشیدن یک فنجان چای و قهوه لذت ببرند. هتل مارینا پارک کیش دارای بخش های دیگری چون استخر و سونا،ماساژ وSPA،مرکز تجاری،اجاره اتومبیل و... میباشد. همچنین هتل مارینا پارک کیش دارای دو سالن برای برگزاری ضیافت و جلسات با ظرفیت پذیرایی 4000 نفر می باشد.هتل مارینا پارک کیش یکی از بهترین هتل های جزیره کیش میباشد و در سال 92 به عنوان بهترین هتل جزیره کیش لوح افتخار دریافت نموده است.

هتل بزرگ داریوش کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Dariush Grand Hotel

هتل داریوش کیش Kish Dariush Grand Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نام آشنا جزیره کیش است که در سال 13800 در ساحل شرقی بنا شده است. هتل داریوش کیش در 4 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و مجلل آماده استقبال و سرویس دهی به گردشگران تور کیش می باشد و تمامی اتاق ها با نمای رو به دریا و رو به جزیره دارای تهویه مطبوع،حمام اختصاصی،تلویزیون با  32 کانال مختلف و... می باشند. هتل داریوش کیش در زمینی به وسعت دویست و  بیست هزار متر مربع و و با معماری هخامنشی و منحصر به فرد خود تاریخ ایرانیان را به رخ می کشد. هتل داریوش کیش به جز اتاق ها و سوییت های داخل ساختمان اصلی چندین سوییت در محوطه هتل نیز دارد که از نظر سرویس دهی با اتاق های دیگر تفاوتی ندارند و میتوانند از خدمات هتل استفاده نمایند.هتل داریوش کیش در قسمت شرقی جزیره واقع شده است و به مراکز خرید همچون بازار پردیس 1 و 2 ،مرکز تجاری کیش و سایر مراکز خرید کیش نزدیک می باشد. میهمانان تور کیش میتوانند از صرف وعده صبحانه در رستوران هتل داریوش کیش لذت ببرند و همچنین رستوران های آپادانا و پاسارگاد هتل در ادامه از خدمات هتل همچون زمین تنیس،استخر و سونا،سالن بدنسازی،دوچرخه سواری،پکیج های گردشگری و... استفاده نمایند، همچنین هتل داریوش کیش در ساحل اختصاصی خود دارای یک کلوب دریایی برای گردشگران تور کیش می باشد و میتوانند از  تفریحات دریایی همچون غواصی،جت اسکی و... استفاده نمایند. هتل داریوش کیش دارای دو رستوران به نام های آپادانا و پاسارگاد میباشد و با انواع غذاهای فرنگی و دریایی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و وعده های ناهار هتل رایگان نمی باشد و گردشگران می بایست قبل از ورود نسبت به رزرو وعده های ناهار خود اقدام نمایند. هتل داریوش کیش برای آن دسته از مسافرانی که قصد سهولت در رفت و آمد و چک این فرودگاهی را دارند سرویس ویژه CIP ارائه می دهد. به طور کلی هتل داریوش کیش گردشگران متعددی را جذب میکند و همه ساله میزبان صدها گردشگر و مسافر تور کیش می باشد.

هتل ایران کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Iran Hotel

هتل ایران کیش Kish Iran Hotel جز هتل های 5 ستاره نوساز می باشد که در سال 13933 در قلب جزیره کیش آغاز به فعالیت نموده است. هتل ایران کیش با زیربنای دوازده هزار متر مربع با 8 طبقه و 128 واحد مدرن و زیبا که حدود 22 واحد آنها سوییت می باشد آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. هتل ایران  کیش دارای معماری منحصر به فرد می باشد به طوری که دو ساختمان هتل در طبقه همکف و هفتم به یکدیگر متصل گردیده اند و این هتل یکی از معدود هتل های جزیره کیش است که به صورت هوشمند ساخته شده است و تمامی اتاق های هتل ایران کیش با دو نمای رو به دریا و جزیره مجهز به اینترنت بی سیم،سیستم تهویه مطبوع مرکزی،تلویزیون هوشمند(IPTV)،تلفن VOIP و... می باشد. هتل ایران کیش با توجه به موقعیت مناسب خود نزدیک به مراکز خرید و  تجاری جزیره کیش می باشد. رستوران هتل با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کادری مجرب آماده میزبانی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل ایران کیش با انواع نوشیدنی ها در خدمت میهمانان هتل می باشد.  استخر مجموعه ورزشی هتل ایران کیش با فضایی دلنشین و مدرن همراه با جکوزی،سونا خشک و بخار و... آماده سرویس دهی به میهمانان تور کیش هتل می باشد و باشگاه بدنسازی هتل هم شعبه باشگاه اکسیژن تهران می باشد که با تجهیزات مدرن فعالیت میکند. هتل ایران کیش به یک سالن برای برگزاری جلسات و همایش ها با ظرفیت پذیرایی 1200 نفر نیز مجهز می باشد.

هتل شایان کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Shayan Hotel

هتل شایان کیش Kish Shayan Hotel یکی از هتل های قدیمی 5 ستاره جزیرهکیش است که در سال 13888 به گروه هتل های پارس پیوست. هتل شایان کیش  در زمینی به وسعت حدود پنجاه هزار متر مربع در بهترین منطقه جزیره کیش واقع در روبروی اسکله تفریحی کیش بنا شده است. این هتل در 4 طبقه و در مجموع با 193 واحد اقامتی شامل 82 اتاق دو تخته،28 اتاق سه تخته،32 اتاق دوبلکس،30 سوییت ساحلی،2 ویلای ساحلی،8 سوییت رویال،1 سوییت رویال دوبلکس با نماهای رو به دریا و رو به جزیره آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد.هتل شایان کیش با موقعیت عالی خود به اکثر بازارها و مراکز تجاری جزیره کیش  و همچنین سایر جاذبه های دیدنی کیش نزدیک می باشد. این هتل دارای چندین رستوران می باشد که با انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانانتور کیش می باشد و از جمله رستوران ها می توان رستوران شمبلیر،رستوران لوشاتو،رستوران قارچ،سفره خانه سنتی و... را نام برد. هتل شایان کیش یکی از قدیمی ترین هتل های کیش میباشد که در سال 13511 شمسی ساخته شده و سال های اخیر به طور کامل بازسازی شده است و یکی از هتل های با کیفیت جزیره کیش می باشد.

 
russianet...
ما را در سایت russianet دنبال می کنید

برچسب : هتل های کیش, , لوکس ترین هتل کیش, , مجلل ترین هتل کیش, نویسنده : zahra russianet بازدید : 182 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 16:32

هتل کریستال واترورد آنتالیاx.gifx.gifx.gifx.gifx.gifCrystal Hotel Vatrvrd Antalya

هتل کریستال واترورد آنتالیا هتلی 5 ستاره در منطقه بلک در آنتالیا قرار دارد. این هتل از 9 ساختمان 5 طبقه و 4 ساختمان 3 طبقه تشکیل شده است.این هتل در سال 2013 و در زمینی به مساحت 42 هزار متر مربع افتتاح شد. هتل کریستال واترورد آنتالیا دارای500 متر ساحل شنی اختصاصی در حاشیه دریای مدیترانه  است.رستوران هتل تمامی وعده های اصلی غذایی مانند : صبحانه، ناهار و شام  را به  سبک بوفه باز به شما ارائه می دهد و در طول روز شما مسافران تور آنتالیا میتوانید تنقلات و انواع نوشیدنی های خنک و شاد را در ساحل و یا کنار استخر میل کنید و لذت ببرید.

 

از امکانات هتل کریستال واترورد آنتالیا:

استخر در فضای باز، استخر اسلاید آب، استخر کودکان، مرکز آبگرم هتل شامل  حمام ترکی، سونا، اتاق بخار، و انواع ماساژ و درمان های زیبایی، والیبال ساحلی، زمین تنیس، مرکز تناسب اندام ، مینی گلف، بیلیارد، بازی بولینگ ، بازی های ویدئویی،فوتبال، جت اسکی، چتر بازی با طناب، قایق رانی pedalos  و ... اشاره کرد.

cv1.gif

cv2.gif

cv3.gif

cv4.gif

 

cv5.gif

cv6.gif

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل دایما ریزورت آنتالیا t.gift.gift.gift.gift.gifDaima Resort Hotel Antalya

هتل دایما ریزورت آنتالیا از نزدیکترین هتل های آنتالیا به ساحل و دارای یکی از بهترین پارک های آبی در آنتالیا است که در سه سازه جداگانه به شکل قایق در ساحل دریا بنا شده است.این هتل 5 ستاره مکانی ایده ال برای تفریحات خانوادگی و دوستانه درتور آنتالیا می باشد که تعطیلات شما در آنتالیا را برایتان زیبا و خاطره انگیز می کند. فاصله این هتل تا مرکز آنتالیا حدود 40 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود 56 کیلومتر استهتل در مجموع دارای 313 اتاق و 670 تخت خواب است. اتاق‌ها در 5 مدل متفاوت طراحی شده‌اند که همه آن‌ها دارای کفپوش گرانیت، حمام با وان، بالکن، سشوار، تلفن مستقیم، صندوق امانات، تلویزیون و مینی‌بار هستند.

برنامه‌های تفریحیشبانه:

هتل دایما ریزورت آنتالیا دارای خدمات تفریحی شبانه از جمله، دیسکو، جشن‌های لب ساحل، بازی‌های کامپیوتری، آمفی تئاتر، نمایش و موزیک زنده می‌باشد

امکانات هتل دایما ریزورت آنتالیا:

 شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ،مرکز بدنسازی،تنیس،زمین بازی کودکان، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده و ... می باشد.

da1.gif

da2.gif

da3.gif

da4.gif

da5.gif

da63.gif

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل کلاب سرا آنتالیا v.gifv.gifv.gifv.gifv.gifAntalyaClub-Hotel-Sera

هتل کلاب سرا آنتالیا از دسته هتل های پنج ستاره آنتالیا میباشد که در سال 2007 نیز ساخته شده است.فاصله هتل با فرودگاه  بین المللی آنتالیا و مرکز شهر 9 کیلومتر می باشد.این هتل تنها چند ثانیه با ساحل معروف لارا فاصله دارد.هتل کلاب سرا آنتالیا با اتاقهای ویلایی و سوئیتهای متنوع و امکانات و سرگرمی هایی که دارد آماده ی پذیرایی از گردشگران تور آنتالیا میباشد. هتل کلاب سرا در مجموع 540 اتاق و 1139 تخت خواب دارد که در دو ساختمان ELEGANCE و CLUB قرار دارند.

تمام اتاق‌های لوکس و مجلل هتل دارای تهویه مطبوع و تلویزیون ماهواره‌ای است و طراحی داخلی آنها، از شکوه و رفاه کاخ‌های عثمانی نشان دارد. مهمانان تور آنتالیا نیز می توانند انواع  غذاهای بین المللی و ترکیه را در رستوران هتل کلاب سرا آنتالیا میل کنندو در رستوران ها دیدی پانورمایی رو به دریا دارند تمامی وعده های غذایی در هتل به صورت سلف سرویس ارائه میشود.

امکانات هتل کلاب سرا آنتالیا:

رستوران،ساحل اختصاصی،تراس،استخر،فروشگاه،بار،کلاب شبانه،باشگاه بدنسازی،بولینگ،آسانسور،سرویس نظافت اتاق،زمین تنیس،سالن گیم نت،خشکشویی،زمین بازی کودکان،صندوق امانات و صرافی،اتاق کنفرانس،پارکینگ و... میباشد.

 c1.jpg

c3.jpg

c2.jpg

c5.jpg

c4.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل ددمان آنتالیا c.gifc.gifc.gifc.gifc.gifDdman hotel Antalya

هتل ددمان آنتالیا از دسته هتل های 5 ستاره آنتالیا میباشد که در کنار ساحل زیبای دریای مدیترانه قرار دارد.موقعیت جغرافیایی ممتازاین هتل ، اقامتگاه و مرکز گردهمایی ، در سواحل آنتالیا موجب شده تا بالکن اتاق ها همگی به دریا و یا کوه "تاروس" مشرف باشند که این موضوع موجب میشود که گردشگران تور آنتالیا از گذراندن اوقات فراغت خود در آن جا لذت ببرند.

امکانات هتل ددمان آنتالیا:

 رستوران،پارک آبی،تلویزیون صفحه تخت،وای فای رایگان،استخر،بار،فروشگاه،تهویه هوا،باشگاه بدنسازی،زمین تنیس،حمام ترکی،خشکشویی،سرویس نظافت اتاق،سرویس معلولین و... میباشد.

d1.jpg

d4.jpg

 

d2.jpg

d5.jpg

d6.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل دیاموند پرمیوم آنتالیا c.gifc.gifc.gifc.gifc.gif Diamond Premium Hotel Antalya

هتل دیاموند پرمیوم آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا میباشد که  تا مرکز شهر 7 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا که نزدیک ترین فرودگاه به هتل است، ۶۲ کیلومتر فاصله دارد.این هتل در نزدیکی ساحل مدیترانه واقع شده است و دارای استخر فصلی در فضای باز و یک اسپا لوکس می باشد.هتل دیاموند پرمیوم آنتالیا مجموعا 360 اتاق دارد که بعضی از این اتاق های بسیار زیبا ه باغهای زیبای پنجره دارند و برخی دیگر به ساحل زیبای هتل. این هتل با 360 اتاق زیبا ، اقامتی آرامش بخش و فراموش نشدنی را برای میهمانان تور آنتالیا فراهم می کند.

امکانات هتل دیاموند پرمیوم آنتالیا:

رستوران،کافه،استخر،باشگاه بدنسازی،ساحل اختصاصی،زمین بازی کودک،دیسکو،زمین تنیس،حمام ترکی،خدمات خانه داری،خدمات شستشوی لباس،فروشگاه،کافی شاپ،خدمات پزشکی،سینماو... میباشد.

dia2.gif

dia1.gif

dia6.gif

dia5.gif

dia4.gif

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

russianet...
ما را در سایت russianet دنبال می کنید

برچسب : هتل های 5 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا, , لوکس ترین هتل آنتالیا, , مجلل ترین هتل آنتالیا, نویسنده : zahra russianet بازدید : 184 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 14:46

هتل گلدیس کیشc.gifc.gif Goldis hotel kish

هتل گلدیس کیش از دسته هتل های 2 ستاره میباشد که در سال  در بلوار ایران 1369 افتتاح گردید.این هتل در زمینی به مساحت 6500 متر مربع واقع شده است. هتل گلدیس کیش در سال 1379 با تغییراتی که در سازمان عمران جزیره کیش به وجود آمد به مدت 21 سال موظف به ارایه خدمات به مسافران خارجی تور کیش شد.

امکانات هتل گلدیس کیش:

لابی،کافی شاپ،اینترنت،فروشگاه،سونا،جکوزی،تاکسی سرویس،صندوق امانات اختصاصی،رستوران،ترانسفر،فضای سبز،خشکشویی،مینی بار و ... میباشد.

g1.jpg

g2.jpg

g3.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل تاپ رز کیش w.gifw.gifw.gif Hotel Rose Island tops

هتل تاپ رز کیش از دسته هتل های 3 ستاره در قلب جزیره زیبای کیش در زمینی به مساحت 13 هزار هکتار بنا شده است. این هتل از 50 اتاق و 140 تخت خواب تشکیل شده است و دارای 37 ویلای ساحلی که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارد. هتل تاپ رز کیش روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا واقع شده است و با مرکز خرید پانیذ 10 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد.

امکانات هتل تاپ رز کیش:

لابی،کافی شاپ،چایخانه سنتی،رستوران با اجرای موسیقی زنده،پارکینگ،لاندری،خدمات خانه داری،تاکسی سرویس،فضای سبز،صندوق امانات خصوصی،کانتر خدمات گردشگری،خدمات خشکشویی،ترانسفر فرودگاهی و ... میباشد.
 

t1.jpg

t2.jpg

t3.jpg

t5.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل ستاره طلایی کیشv.gifv.gifv.gifGolden star hotel Kish

هتل ستاره طلایی کیش از دسته هتل های سه ستاره کیش میباشد که فاصله آن تا مرکز شهر 2 دقیقه و تا فرودگاه 10 دقیقه با ماشین میباشد.این هتل  درنزدیکی برخی جاذبه های زیبای گردشگری جزیره کیش ازجمله پارک آهوان قرار گرفته البته این هتل ازمراکزخرید کمی دوراست به همین علت هتل ستاره طلایی برای میهمانان و مسافران تور کیش خود سرویس حمل و نقل ترتیب داده تا ازاین نظر کمبودی احساس نشود.هتل ستاره طلایی کیش دارای ۴۲ اتاق هست که ۲۲ واحد آن دو خوابه و سه خوابه، ۱۲واحد آن تک خوابه و ۸ واحد آن با ظرفیت ۴ نفر و8 واحد دوخوابه باظرفیت نفر آماده ارائه  خدمات به مسافرین تور کیش می باشد.

 

امکانات هتل ستاره طلایی کیش:

رستوران،کافی شاپ،فروشگاه،تاکسی سرویس،خشکشویی،اینترنت بیسیم،سالن اجتماعات،دفتر خدمات گردشگری،ترانسفر فرودگاهی،لابی،رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ،صندوق امانات شخصی و ... میباشد.

s1.jpg

s3.jpg

s2.jpg

s4.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل گراند کیشx.gifx.gifx.gifx.gif kish Grand Hotel

هتل گرند کیش یکی از بهترین هتل های چهار ستاره کیش می باشد کهدر زمینی به مساحت 6400 متر مربع در موقیعت خوبی نسبت به دریا و بازارها مراکز خرید کیش احداث شده است به طوری که پیاده تا دریا حدود 7 دقیقه و تا بازار ونوس 5 دقیقه راه است.براي ساخت اين هتل كه چهار سال به طول انجاميده است، معادل 50 ميليارد ريال هزينه شده است.این هتل دارای  60 اتاق مجهز و تزیین شده میباشد.هتل گراند کیش با دارا بودن امکانات رفاهی و کادر مجرب آماده ی پذیرایی از میهمانان تور کیشمیباشد.

امکانات هتل گراند کیش:

فروشگاه و غرفه , دستگاهATM  تراس , آسانسور , روزنامه , نمازخانه , تلويزيون در لابي , آرايشگاه مردانه , صندوق امانات , لابي , سرویس بهداشتی،غذا و نوشیدنی هتل كافي شاپ , رستوران , كافي شاپ 24 ساعته امکانات ورزشی تفریحی خانه دارت , زمين تنيس , سالن بيليارد , پينگ پنگ , فوتبال دستی , صندلی ماساژ . ابب نما هتل و آکواریوم اب شیرین از امکانات خاص هتل میباشد.

g1.jpg

g2.jpg

g3.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل مهتاب کیشh.gifh.gifh.gifh.gifMoonlight Hotel Kish

هتل مهتاب کیش از جمله هتل های 4 ستاره جزیره کیش به شمار می رود. این هتل در سال 1393 در واحد های آپارتمانی ساخته و افتتاح گردید و در خیابان امیر کبیر کیش واقع شده است.این هتل نوساز دارای خدمات مدرن و منحصر به فرد برای مسافران تور کیش می باشد و از بهترین امکانات رفاهی برخوردار است. بیشتر اتاق های هتل مهتاب کیش رو به دریا هستند که همین موضوع موجب شده تا طرفدار زیادی بین مسافران تور کیشپیدا کند. موقعیت این هتل 4 ستاره بسیار خوب و نزدیک بازار های خرید است.تمام اتاق های این هتل مجهز و تمیز و شیک است.پذیرش 24 ساعته کارکنان هتل موجب شده است تا مسافرانتور کیشهر وسیله ای که احتیاج دارند به سرعت در اختیارشان قرار بگیرد.

امکانات هتل مهتاب کیش:

کافی شاپ،رستوران،محوطه سرسبز،ترانسفر فرودگاهی،اینترنت،مستر،سرویس بهداشتی فرنگی و ... میباشد.

ma1.gif

ma2.gif

ma3.gif

 

 جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

russianet...
ما را در سایت russianet دنبال می کنید

برچسب : هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل های کیش, نویسنده : zahra russianet بازدید : 175 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 14:44

هتل متروپل روسیه  Hotel Metropole Russia

هتل متروپل روسیه یکی از شیک ترین هتل های ۵ ستاره روسیه می باشد که در مقابل تئاتر بولشویک در قلب شهر مسکو قرار گرفته است. از هتل تا کاخ کرملین، پیاده ۵ دقیقه فاصله می باشد.این هتل تا کاخ کرملین، میدان سرخ و ایستگاه مترو تئاترال نایا پیاده تنها ۳ دقیقه فاصله دارد. هتل دارای ۳۳۸ اتاق شیک، سوئیت های مختلف و مجلل برای مسافران تور روسیه می باشد.طراحی اتاق های هتل تاریخی متروپل، با سبک معماری معاصر بوده و دارای پنجره هایی بزرگ و لوستر ها و تزئیناتی قدیمی و آنتیک می باشد.

امکانات هتل متروپل روسیه:

رستوران،استخر،اینترنت،پذیرش 24 ساعته،پارکینگ،امکانات ویژه معلولین،اتاق کنفرانس،لژ خانوادگی،سالن زیبایی،خشکشویی،سیستم گرمایشی،فرودگاه و ... میباشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل گرند یوروپ بلموند روسیه  Grand Hotel Europe Russia

هتل گرند یوروپ بلموند روسیه یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره روسیه میباشد که در موقعیت مرکزی فوق العاده ای از سنت پیترزبورگ واقع شده است. در نزدیکی این هتل  اماکن دیدنی،تئاترها و موزه های متعددی از جمله میدان هنرو کاخ  زمستانی سابق تزار وجود دارند.طیف گسترده ای از فروشگاه ها،تریاها و کافه ها در خیابان معروف نوسکی در دسترس مسافرین تور روسیه قرار دارد که می توانید لحظات به یادماندنی را در این مکان ها تجربه نمایید. هتل گرند یوروپ بلموند روسیه دارای ۳۰۱ اتاق مجهز و زیبا با امکانات مناسب در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

امکانات هتل گرند یوروپ بلموند روسیه:

رستوران،کافی شاپ،استخر،مرکز تناسب اندام،اینترنت،پارکینگ،فروشگاه،سیستم گرمایشی،امکانات برای مهمانان دارای ناتوانی جنسی و ... میباشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل گلدن رینگ روسیهHotel Golden Ring of Russia

هتل گلدن رینگ روسیه از مجلل ترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره روسیه که تنها 7 دقیقه تا خیابان آربات مسکو روسیه و 10 دقیقه تا به رد اسکوئر و کاخ کرملین فاصله دارد.اتاق های هتل گلدن رینگ مسکو روسیه با دکوراسیون شیک و کلاسیک با نمای پانورما از شهر مسکو روسیه،مجهز به سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون صفحه‌ تخت و اینترنت بی‌سیم رایگان،با حمام  هایی مجهزو از جنس مرمر می باشد.این هتل با کارکنان مجرب و مهمان نواز گردشگران تور روسیه آماده اریه خدمات در طول شبانه روز می باشند.

امکانات هتل گلدن رینگ روسیه:

رستوران،تهویه هوا،سونا،جکوزی،ماساژ،خشکشویی،سرویس نظافت اتاق،سالن بدنسازی، کافی شاپ،صندوق امانات،آرایشگاه،سرویس شاتل،مرکز تجاری،جعبه کمک های اولیه،اتاق کنفرانس،امکانات ویژه معلولین و ... میباشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل آرارات پارک حیات روسیهHotel Ararat Park Hayat Russia

هتل آرارات پارک حیات روسیه یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره روسیه میباشد که در مرکز شهر مسکو و نزدیک میدان سرخ است. این هتل دارای 216 اتاق میباشد که با امکانات مجهزشان مسافران تور روسیه میتوانند اقامت خوب و راحتی را در این هتل سپری نمایند.نزدیک‌ ترین ایستگاه به این هتل برای مسافران تور روسیه ایستگاه تئاترالنایا است. این هتل ۲ رستوران، ۳ بار، یک اتاق کنفرانس، یک استخر سرپوشیده، یک مرکز تناسب‌ اندام/ بدن‌سازی و ۲۱۶ اتاق دارد. همه‌ ی اتاق‌ ها به مینی‌ بار، سشوار، گاو صندوق و تهویه‌ ی مطبوع مجهزند.

امکانات هتل آرارات پارک حیات روسیه :

ماساژ، سونا، مرکزسلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، استخر سرپوشیده، سرویس نگهداری کودکان، اتاق و امکانات برای مسافران معلول تور روسیه، سوئیت مخصوص تازه عروس،ترانسفر فرودگاه مسافران تور روسیه، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، سرویس ایاب و ذهاب، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، محل عبادت، رستوران با منوی رژیمی و... میباشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل کورینتیا روسیه Hotel Kvryntya Russia

هتل کورینتیا روسیه یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره روسیه میباشد که  یک نمای با شکوه و بسیار زیبا دارد و در خیابان نوسکی پراسپکت واقع شده و 2 دقیقه پیاده از ایستگاه مترو مایاکوفسکی فاصله دارد. هتل کورینتیا روسیه علاوه بر اینکه با ساختمان خیره کننده سرشار از هنر و زیبایی خود مرکز توجه بسیاری از هنردوستان است ، با قرار گرفتن در منطقه Tsentralny بهترین انتخاب برای مسافران علاقه مند به موزه ، پیاده رویهای شهری و فرهنگ است . این هتل زیبا دارای 388 اتاق مجلل و راحت است که با امکانات کافی آماده ی پذیرایی از میمانان تور روسیه میباشد.

امکانات هتل کورینتیا روسیه:

اینترنت رایگان،پارکینگ،ترانسفر فرودگاهی،سیستم گرمایش،سیستم تهویه مطبوع،سالن آرایش و زیبایی،اتاق جلسات و ضیافت،رستوران،بار،پذیرش 24 ساعته،مرکز تناسب اندام،خدمات گردشگری،خدمات خشکشویی و لباسشویی و ... میباشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

مطالب مرتبط:

تور روسیه زمستان 95 

تور روسیه دی 95

تور روسیه بهمن 95

تور روسیه اسفند 95

تور روسیه نوروز 96

russianet...
ما را در سایت russianet دنبال می کنید

برچسب : هتل های 5 ستاره روسیه, بهترین هتل های روسیه , لوکس ترین هتل های روسیه, مجلل ترین هتل های روسیه, نویسنده : zahra russianet بازدید : 172 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 14:42

هتل پالاس کيش Palas hotel kish

هتل پالاس کیش یکی از هتل های 5 ستاره ای  است که به منظور ارتقاء بستر گردشگری در جزیره کیش به همت بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته شده است.هتل پانزده طبقه پالاس کیش در زمینی به مساحت 10.500 مترمربع در یکی از بهترین نقاط کیش در حال تکمیل میباشد. نکته قابل توجه هتل پالاس کیش که طرفداران زیادی را در تور کیش به  سمت خود خواهد کشاند استخر روباز آن در طبقه پانزدهم و همچنین وجود سالن سینما با ظرفیت 264 صندلی و نیز سالن مجلل فرهنگی برای برگزاری نمایشگاه های مختلف هنری و فرهنگی و رسمی میباشد.

 امکانات هتل پالاس کيش:

رستوران،اینترنت پر سرعت،سرویس فرنگی،سرویس ایرانی،پارکینگ،تاکسی سرویس،ترانسفر فرودگاهی،لابی،ماهواره،کافی شا پ،استخر روباز، سوئیت،تلویزیون،یخچال و ...مقررات هتل پالاس کيش: همراه داشتن مدرک شناسایی میهمانان عزیز و همراهان الزامی است. ساعت ورود به هتل ملاک نیست و زمان تحویل اتاق بعد از ساعت 14 و تخلیه اتاق مطابق مقررات هتل می باشد. میهمان موظف است در پایان (رزرو) نسبت به تخلیه اتاق در ساعت مشخص شده توسط هتل اقدام نماید و در صورت تمایل به تمدید با هماهنگی و توافق هتل ممکن خواهد بود.

 جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل گامبرون کیش  Gambrvn hotel Creed 

هتل  گامبرون کیش هتلی 5 ستاره و مجلل با نمای سفید و طراحی زیبا با مساحت 10500 متر مربع مابین میدان سیری و میدان داریوش قرار دارد. این هتل فضای سبزی زیبا همراه با آب‌نماها و آلاچیق های شیک و دل‌نواز دارد. گامبرون به معنای خرچنگ، نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرقالی ها بوده است که بعد از بیرون کردن پرتقالی ها در دوره شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافت. هتل  گامبرون کیش در شرق جزیره زیبای کیش، در نزدیکی دریا واقع شده و از جاذبه های گردشگری نزدیک هتل، پارک آهوان است که مسافران تور کیش می توانند از آن دیدن کنند. 

امکانات هتل  گامبرون کیش:

رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی،استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری.

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل مهتاب کیش Moonlight Hotel Kish

هتل مهتاب کیش از جمله هتل های 4 ستاره جزیره کیش به شمار می رود. این هتل در سال 1393 در واحد های آپارتمانی ساخته و افتتاح گردید و در خیابان امیر کبیر کیش واقع شده است.این هتل نوساز دارای خدمات مدرن و منحصر به فرد برای مسافران تور کیش می باشد و از بهترین امکانات رفاهی برخوردار است. بیشتر اتاق های این هتل رو به دریا هستند که همین موضوع موجب شده تا طرفدار زیادی بین مسافران تور کیش پیدا کند. موقعیت این هتل 4 ستاره بسیار خوب و نزدیک بازار های خرید است.تمام اتاق های این هتل مجهز و تمیز و شیک است.پذیرش 24 ساعته کارکنان هتل موجب شده است تا مسافران تور کیش هر وسیله ای که احتیاج دارند به سرعت در اختیارشان قرار بگیرد.

امکانات هتل مهتاب کیش:

کافی شاپ،رستوران،محوطه سرسبز،ترانسفر فرودگاهی،اینترنت،مستر،سرویس بهداشتی فرنگی،امکانات رفاهی و ... میباشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گلدیس کیش  Goldis hotel kish

هتل گلدیس کیش از دسته هتل های 2 ستاره میباشد که در سال  در بلوار ایران 1369 افتتاح گردید.این هتل در زمینی به مساحت 6500 متر مربع واقع شده است. هتل گلدیس کیش در سال 1379 با تغییراتی که در سازمان عمران جزیره کیش به وجود آمد به مدت 21 سال موظف به ارایه خدمات به مسافران خارجی تور کیش شد.

امکانات هتل گلدیس کیش:

لابی،کافی شاپ،اینترنت،فروشگاه،سونا،جکوزی،تاکسی سرویس،صندوق امانات اختصاصی،رستوران،ترانسفر،فضای سبز،خشکشویی،مینی بار و ... میباشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ریان قائم كیش y.gify.gify.gif Deputy Ryan Kish hotel

هتل ریان قائم كیش از دسته هتل های 3 ستاره میباشد که در سال 1390 در مرکز جزیره کیش به بهره برداری رسیده است و دارای 2 فاز نیز میباشد. اين هتل، داراي 80 اتاق و در مجموع 240 تخت مي باشد که با امکاناتی خوب آماده پذیرایی از میهمانانتور کیش میباشد.. از نظر رستوران و غذا، میهمانان هر دو هتل، از یک مکان و غذا استفاده میی کنند و اين هتل، از نظر موقعیت مکانی برای دسترسی به دریا و مجتمع های تجاری بسیار عالی است.

امکانات هتل ریان قائم كیش:

تاکسی سرویس،صندوق امانات،رستوران،کافی شاپ،ترانسفر فرودگاهی،لابی،پارکینگ،اینترنت،سیستم تهویه مطبوع،صندوق امانات و... میباشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش دی 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

 تور کیش نوروز 96

russianet...
ما را در سایت russianet دنبال می کنید

برچسب : هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل های کیش, نویسنده : zahra russianet بازدید : 152 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 14:39

هتل مارمارا استانبول 

marmara 

هتل مارمارا استانبول
هتل مارمارا استانبول

هتل marmara  یکی از هتل های ۵ ستاره ترکیه در مرکز شهر استانبول است که در  مجاورت میدان تقسیم و در نزدیکی پل بسفر و تعدادی از بازارهای مهم شهر واقع شده است . هتل مارمارا ساختمان و بنایی مدرن داشته و از دکوراسیون و معماری روز بهره برده ، نیروهایی که با این هتل همکاری دارند برخوردی شایسته با میهمانان داشته و کامل ترین سرویس دهی را ارائه می دهند . علاوه بر این برخورداری از امکاناتی منحصر به فرد و با کیفیت نیز از دیگر ویژگی های هتل مارمارا می باشد . اما در مورد این هتل ۵ ستاره که به وسایل حمل و نقل عمومی نیز به راحتی دسترسی دارد ، این است که از بسیاری امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی برخوردار است . فضای داخلی و خارجی هتل همیشه پاکیزه و مرتب بوده و به طور کلی باید گفت که تمام انتظارات میهمانان تور با

.اقامت در هتل مارمارا تامین می گردد 

هتل مارمارا استانبول
هتل مارمارا استانبول

اتاقهای هتل marmara  استانبول  شامل ۳۷۶ اتاق استاندارد و ۸۲ اتاق کلوپ که مشرف به پل بسفر است ، می باشد . مساحت و چیدمان متفاوت این اتاق های لوکس متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و آرامش ایشان را تامین می کند . در طراحی و دکوراسیون آن ها از رنگ هایی زیبا و دلنشین تر استفاده شده تا فضای اتاق ها دلبازتر به نظر برسد . علاوه بر این ، هر اتاق  دارای پنجره هایی بزرگ با نور مناسب  است . 

 

هتل مارمارا استانبول
هتل مارمارا استانبول

برخی اتاق ها نیز دارای اتاق نشیمن می باشند . بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به

گردشگران  تور استانبول ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می شود . امکان سرو غذا در اتاق ،

روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های

پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، دسترسی به

اینترنت پر سرعت رایگان  و اتاق های پاک و بدون دخانیات برای افراد غیر سیگاری و اتاق هایی با امکانات ویژه برای معلولان ،

قسمتی از تدابیر خاص مدیریت هتل ۵ ستاره مارمارا استانبول برای اقامتی بی عیب و نقص است .

امکانات هتل  مارمارا استانبول

امکانات هتل  مارمارا استانبول  برای اوقات فراغت و تعطیلاتی رویایی برنامه ریزی شده است . به همین دلیل در تدارک آن به نیاز های کلیه میهمانان با هر سن و موقعیتی توجه شده و امکانتی متنوع و منحصر به فرد را برای اقامتی به یاد ماندنی فراهم کرده است .  از جمله امکانات ورزشی و مفرح و خدمات رفاهی منحصر به فرد هتل مارمارا استانبول می توان به : ۳ سالن ماساژ ، حمام ترکی ، سالن بدنسازی ،  سونا و جکوزی ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، سرویس نگه داری از کودک ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، آرایشگاه ، تاکسی سرویس و . . . اشاره نمود . در ضمن هر یک از این امکانات به بهترین شکل و در شرایطی استاندارد به گردشگران ارائه شده تا رضایت آنها را به دست آورده و اقامتی سرشار از لحظه های مفرح و شاد را برایتان در تور استانبول بر جای بگذارد .

هتل مارمارا استانبول
هتل مارمارا استانبول

هتل های پنج ستاره استانبول در سرتا سر این ابر شهر پراکنده  شده اند . از هتل های پنج ستاره نزدیک فرودگاه آتاتورک گرفته تا هتل های مرکز شهر و قسمت تاریخی شهر از جمله سلطان احمد ، آکسارایۀ توپکاپی ، فاتح و هتلهای پنج ستاره لوکس اطراف تقسیم و عثمان بی تا هتل های پنج ستاره ممتاز از شمال خلیج شاخ طلایی تا جنوب خلیج شاخ طلایی از اطراف تنگه بسفر تا دریای مرمره همه و همه این هتل های لوکس  قرار دارند و بسته به اینکه هدف از سفرتان به استانبول چیست می توانید بهترین و مناسبترین هتل پنج ستاره استانبول را برای اقامت برگزینید.

هتل گراند سواهیر استانبول

هتل گراند سواهیر استانبول
هتل گراند سواهیر استانبول

   مرجع معتبر تور های داخلی و خارجی

هتل گرند سواهیر استانبول کجاست؟

هتل گرند سواهیر استانبول با میدان تکسیم 3 کیلومتر فاصله دارد و در دارولاکزه قرار دارد.

هتل گراند سواهیر استانبول
هتل گراند سواهیر استانبول

نمای داخلی هتل گراند سواهیر استانبول چطور می باشد؟ 

نمای داخلی هتل گراند سواهیر  بسیار زیبا طراحی شده است. در وسط لابی باغچه زیبایی قرار دارد و درخت نخلی در مرکز آن میباشد.

مرجع معتبر تور های داخلی و خارجی

هتل گراند سواهیر استانبول
هتل گراند سواهیر استانبول

مرجع معتبر تور های داخلی و خارجی

رستوران

هتل گرند سواهیر استانبول

هتل گراند سواهیر استانبول

هتل گراند سواهیر استانبول

 مرجع معتبر تور های داخلی و خارجی

رستوران هتل گراند سواهیر استانبول به نام دلیز انواع غذاهای ترکی و مدیترانه ای را سرو میکند. همچنین صبحانه ای غنی به صورت بوفه بار اماده پذیرایی است.

فاصله هتل گرند سواهیر استانبول تا مراکز خرید

 هتل گراند سواهیر استانبول حدود 1 کیلومتر با مرکز خرید سواهیر فاصله دارد و در قلب مراکز خرید استانبول قرار دارد.

 مرجع معتبر تور های داخلی و خارجی

اتاق های هتل گرند سواهیر استانبول

هتل گراند سواهیر استانبول
هتل گراند سواهیر استانبول

هتل گرند سواهیر استانبول 323 اتاق و 812 تختخواب را دارا میباشد. این اتاق ها شامل 36 سوئیت، 3 اتاق مخصوص معلولین، 238 اتاق استاندارد و 7 سوئیت اختصاصی دارد.

امکانات اتاق ها به ترتیب

·         تلویزیون 

·         اینترنت بی سیم

·         صندلی مخملی

·        سرویس حمام

سایر امکانات هتل سواهیر

استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، فضای سبز، سالن آرایش، خشکشویی، صندوق امانات، حمام ترکی، پرستار کودک 

 مرجع معتبر تور های داخلی و خارجی

هتل سلطانیه استانبول

  

Istanbul Sultania Hotel

هتل سلطانیه استانبول
هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول Istanbul Sultania Hotel در سال 2010 میلادی بین مناطق سیرکچی و سلطان احمد استانبول بنا شده است.این هتل در 5 طبقه و در مجموع از 43 اتاق و سوییت زیبا تشکیل شده است و آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می باشد.ایستگاه تراموای گلخانه استانبول در چند قدمی هتل سلطانیه استانبول قرار گرفته است. ایستگاه اتوبوس و قطار هم 5 دقیقه به صورت پیاده تا هتل فاصله دارد. در 18 کیلومتری هتل فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه و در 44 کیلومتری آن فرودگاه سابیها گوچن استانبول قرار گرفته است.

هتل سلطانیه استانبول
هتل سلطانیه استانبول

امکانات هتل سلطانیه استانبول :

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت پرسرعت، استخر، سونا، اجاره اتومبیل، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، صندوق امانات، ماساژ، جکوزی، صرافی، سرویس مراقبت از کودکان، پارکینگ،سرو صبحانه در اتاق، لابی، لاندری، حمام سنتی ترکی و بخار و...

هتل سلطانیه استانبول
هتل سلطانیه استانبول
هتل سلطانیه استانبول
هتل سلطانیه استانبول
هتل سلطانیه استانبول
هتل سلطانیه استانبول

رزرو و خرید تور استانبول

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل تایتانیک پورت استانبول 

 

Istanbul Titanic Port Hotel

هتل تایتانیک پورت استانبول
هتل تایتانیک پورت استانبول

هتل تایتانیک پورت استانبول 

هتل تایتانیک پورت استانبول Istanbul Titanic Port Hotel  با درجه بندی 5 ستاره است و در سال 2009 میلادی در منطقه باقرکوی شهر استانبول و مشرف به دریای مرمره بنا شده است.این هتل در 11 طبقه و در مجموع با 181 اتاق و سوییت زیبا و مدرن و 400 تختخواب تشکیل شده است و آماده پذیرایی از گردشگران تور استانبول می باشد.فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه در 4 کیلومتری این هتل واقع شده است.این هتل مجهز به اینترنت بی سیم پرسرعت می باشد.هتل تایتانیک پورت استانبول در مجاورت مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر استانبول واقع شده است. اتاق های این هتل با آثار سنتی و صنایع دستی هنرمندان محلی تزیین شده است. هتل دارای استخر آبگرم نیز می باشد و در مرکز ورزشی آن مجموعه ای از ورزش ها و ماساژ درمانی انجام می شود.رستوران این هتل واقع در طبقه آخر با انواع غذاهای بین المللی و مدیترانه ای آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد.

عکس ها و امکانات هتل تایتانیک پورت استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش 24 ساعته، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، ماساژ، اینترنت پرسرعت، آرایشگاه، عکاسی، پرستار کودک،  صرافی، حمام سنتی ترکی و بخار،پارکینگ رایگان و...

 هتل تایتانیک پورت استانبول
هتل تایتانیک پورت استانبول
هتل تایتانیک پورت استانبول
هتل تایتانیک پورت استانبول

جهت رزرو و خرید تور استانبول

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل اینترکنتینانتال استانبول

 

Istanbul Intercontinental Hotel

هتل اینترکنتینانتال استانبول
هتل اینترکنتینانتال استانبول

هتل اینترکنتینانتال استانبول

هتل اینترکنتینانتال استانبول Istanbul Intercontinental Hotel هتلی 5 ستاره با گرید A می باشد که در سال 1998 میلادی در میدان تقسیم (تکسیم) شهر استانبول بنا شده است.هتل اینترکنتینانتال در 20 طبقه و در مجموع با 390 اتاق و سوییت مجلل آماده ثبت لحظات خوش برای گردشگران و تجار تور استانبول می باشد.این هتل تا خیابان استقلال 250 متر فاصله دارد. وسایل نقلیه عمومی از جمله مترو در 50 متری این هتل واقع شده است.فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 20 کیلومتر با این هتل 5 ستاره فاصله دارد.این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت بی سیم می باشد.رستوران ها و کافه های هتل با انواع غذاهای بین المللی و دریایی همراه با چشم انداز های زیبا از شهر آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می باشند.این هتل در سال 2012 به طور کامل بازسازی شده است.   

هتل اینترکنتینانتال استانبول
هتل اینترکنتینانتال استانبول

امکانات

 هتل اینترکنتینانتال استانبول :

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی،سرویس مراقبت از کودکان،فروشگاه و مارکت،کافی شاپ، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،لاندری،صرافی،آسانسور،خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، استخر سرپوشیده و روباز،ماساژ وSPA،حمام سنتی ترکی و بخار، سونا، جکوزی، سالن بدن سازی و ورزشی، فکس و کپی، اینترنت پرسرعت، ترانسفر فرودگاهی،اجاره اتومبیل و...

هتل اینترکنتینانتال استانبول
هتل اینترکنتینانتال استانبول
هتل اینترکنتینانتال استانبول
هتل اینترکنتینانتال استانبول

جهت رزرو و خرید تور استانبول

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

تور استانبول نوروز 96

russianet...
ما را در سایت russianet دنبال می کنید

برچسب : هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های 5 ستاره استانبول ,مجلل ترین هتل های 5,ستاره استانبول , لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول , نویسنده : zahra russianet بازدید : 179 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 14:37

هتل سورینت صدف کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Sadaf Hotel

هتل سورینت صدف کیش Kish Sorinet Sadaf Hotel یکی از هتل های 4 ستاره تاپ جزیره کیش است که در سال 1381 بنا شده است و در سال 1390 با یک بازسازی کلی شامل نوسازی کلی اتاق ها و تجهیزات به گروه هلدینگ سورینت قشم پیوست. هتل سورینت صدف کیش با استانداردهای بین المللی جهانگردی در زمینی به وسعت پانزده هزار متر مربع به شکل ظاهری صدف، در نزدیکی میدان امیرکبیر و روبروی دانشگاه کیش واقع شده است.  هتل سورینت صدف کیش دارای 55 اتاق و سوییت زیبا و مدرن در سه طبقه می باشد و محل اقامت مناسبی برای گردشگران تور کیش می باشد. رستوران هتل سورینت صدف کیش واقع در طبقه زیرین هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ (کافه مروارید) هتل سورینت صدف کیش با انواع چای،قهوه و... به صورت 24 در حال خدمات دهی به گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل سورینت صدف کیش با طراحی و دکوراسیون زیبا و نقش و طرح ایرانی خود در کف و سقف لابی فضای دلنشینی را برای اقامت میهمانان تور کیش ایجاد کرده است. گردشگران و مسافران تور کیش می توانند برای برگزاری جلسات خود از سالن کنفرانس هتل سورینت صدف کیش با ظرفیت 50 نفر با تمام امکانات صوتی و تصویری استفاده نمایند.

 

هتل پارمیدا کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Parmida Hotel

هتل پارمیدا کیش Kish Parmida Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نوساز کیش است که در سال 1393 پس از بازسازی با درجه بندی 4 ستاره به 5 ستاره ارتقا پیدا کرده و در مرکز جزیره کیش واقع شده است. هتل پارمیدا کیش در 4 طبقه و در مجموع با 81 اتاق و سوییت زیبا و تمیز همراه با امکانات و تجهیزات مدرن آماده پذیرایی از گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل پارمیدا کیش با ظرفیت پذیرایی 75 نفر و وجود کافی شاپ آمده استقبال از مسافران تور کیش می باشد. هتل پارمیدا کیش با موقعیت خوب خود به اکثر مراکز تفریحی و گردشگری جزیره کیش همچون مرکز تجاری کیش،کارتینگ کیش،اسکله تفریحی کیش و... نزدیک می باشد و همچنین پارک شهر کیش روبروی هتل واقع شده است. سه رستوران هتل پارمیدا کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با آشپزهای حرفه ای و مجرب خود آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل پارمیدا کیش به صورت 24 ساعته به میهمانان تور کیش هتل خدمات رسانی میکند. سالن های جلسات و همایش هتل پارمیدا کیش مکان مناسبی برای برگزاری جلسات و ضیافت های میهمانان تور کیش می باشد. هتل پارمیدا کیش با توجه به نرخ مناسب اقامت و کیفیت خدمات ، یکی از هتل های پرتردد جزیره کیش می باشد.

 

هتل سورینت مریم کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورینت مریم کیش Kish Sorinet Maryam Hotel یکی از هتل های 5 ستاره با کیفیت جزیره کیش میباشد که در سال 1390 به گروه هتل های سورینت پیوست. هتل سورینت مریم کیش در جنوب شرقی میدان امیرکبیر بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئیت زیبا و مدرن از جمله سوییت های جونیور،لوکس و پرزیدنشیال آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. فاصله هتل سورینت مریم کیش با توجه به مرکزیت هتل تا اکثر مراکز تفریحی و تجاری همچون اسکله تفریحی کیش،تالار شهر،مراکز خرید مروارید،بازارهای پردیس و... بسیار کوتاه می باشد به طوری که مسافران تور کیش می توانند در فصول مناسب و در هوای مطبوع جزیره مسیرها را پیاده طی نمایند. رستوران هتل سورینت مریم کیش با طبخ انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ هتل بصورت 24 ساعته خدمات دهی میکند. شایان ذکر است که هتل سورینت مریم کیش در سال 1383 ساخته شده است و از سال 1390 که به مجموعه هتل های سورینت پیوسته به طور کامل بازسازی شده است و جز معدود هتل های کیش است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) استفاده میکند و در کنار هتل سورینت مریم کیش ساخت یک ساختمان دیگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رسانی طرح ریزی شده است.

 

هتل شایگان کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Shaygan Hotel

هتل شایگان کیش Kish Shaygan Hotel با درجه بندی 5 ستاره جز هتل های قدیمی و خوب کیش است که در سال 1381 شمسی در زمینی به وسعت هزار و پانصد متر مربع در مرکز جزیره کیش بنا شده است. هتل شایگان کیش در 6 طبقه و در مجموع با 130 اتاق زیبا و سوییت های رویال مجهز به جکوزی با نمای مشرف به دریا آماده پذیرایی از گردشگران تور کیش می باشد. این هتل در موقعیتی مناسب واقع شده است به طوری که فاصله هتل شایگان کیش تا اسکله تفریحی و اکثر مراکز خرید و بازارهای جزیره کیش و تالار شهر و... نزدیک می باشد. رستوران هتل شایگان کیش با وعده صبحانه بوفه در صبح ها و با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و فست فود در رستوران های مختلف خود آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.هتل شایگان کیش دارای استخر سرپوشیده،سونا و جکوزی ، سالن بیلیارد و خدمات دیگر می باشد که مسافران تور کیش در صورت تمایل می توانند از انها استفاده نمایند و همچنین هتل شایگان کیش مجهز به سالن همایش با ظرفیت 180 نفر و میتینگ روم با ظرفیت 15 نفر برای برگزاری جلسات میهمانان تور کیش می باشد. هتل شایگان کیش در سال 1392 آخرین بازسازی خود را انجام داده است و در سال 2011 میلادی به عنوان بهترین هتل در زمینه خدمات هتلداری و پذیرایی موفق به اخذ لوح زرین و تندیس طلایی از سازمان جهانی گردشگری اسپانیا UNWTO شده است.

هتل پارمیس کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png kish Parmis Hotel

هتل پارمیس کیش Kish Parmis Hotel یکی از هتل های 5 ستاره خوب و مجهز جزیره کیش است که در سال 1385 در مرکز شهر کیش افتتاح گردید. هتل پارمیس کیش در زمینی به وسعت هفده هزار و پانصد متر مربع و در 9 طبقه بنا شده است و در مجموع با 152 اتاق ، 14 سوئیت ، 2 پنت هاوس مجلل آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش می باشد. هتل پارمیس کیش با توجه به موقعیت عالی خود به مراکز خرید و گردشگری تنها هتل 5 ستاره کیش است که تا این حد به مراکز خرید و گردشگری کیش نزدیک می باشد. هتل پارمیس کیش یکی از مجهزترین هتل های کیش می باشد که میهمانان تور کیش در مدت اقامت خود میتوانند از 4 رستوران هتل پارمیس کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و رستوران سنتی لذت ببرند و همچنین هتل پارمیس کیش دارای استخر و سونا، سالن بیلیارد ، آرایشگاه زنانه و مردانه و... می باشد که مسافران تور کیش در صورت تمایل میتوانند از برخی خدمات هتل  بصورت رایگان استفاده نمایند. هتل پارمیس کیش دارای یک سالن گفتگو و یک سالن همایش می باشد که آماده برگزاری جلسات و سمینارهای گردشگران تور کیش است.

russianet...
ما را در سایت russianet دنبال می کنید

برچسب : بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش, نویسنده : zahra russianet بازدید : 166 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 14:28